maandag 30 december 2013

Baby #1

 Monique, welkom als volger op mijn blog! Leuk dat je mij gevonden hebt. :-)

Tussen alle vakantiegangers, ben ik doordeweeks gewoon aan het werk (behalve op de feestdagen zelf). Best druk dus met alle feestdagen tussendoor, daarom had ik besloten afgelopen weekend helemaal n-i-e-t-s te doen. Twee kruizen door de zaterdag en de zondag, twee dagen lekker voor mezelf. En ja, dat kan maar een ding betekenen: full time knutselen! En hoe! Ik heb me heerlijk uit kunnen leven en allerlei ideetjes die al langer in mijn hoofd borrelden uit kunnen werken. Heer-lijk. En bij massa-productie (ik maakte tien kaarten, vind ik best veel!), horen de komende dagen lekker regelmatig blogberichten.



Inspiratie vond ik HIER (JJ Bolton). Een heerlijke CAS-kaart, ik kreeg gelijk inspiratie voor deze babykaarten. Zo eenvoudig, maar ik hou er van! En de letters (en cijfers) van My Favorite Things: beste aankoop dit jaar, ik ben er DOL op! Met de 'restjes' van de letters, maakte ik twee nieuwe kaarten die ik jullie in een andere blogpost laat zien.

Fijne jaarwisseling! Tot snel! :-)

Challenge: Crazy for CAS - Anything goes

15 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten, ziet er geweldig uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee! Heerlijk twee van die dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof graag dat je genoten hebt van die twee dagen voor jezelf, maar tien kaarten ..... pfffff ik vind het knap!!! Helemaal leuk zijn deze twee, mooi eenvoudig zoals babykaarten eigenlijk ook behoren te zijn. Maar ja, wij willen nog weleens losgaan met al die leuke babyspulletjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudige kaartjes met een groots effect Miranda! Heel leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke baby kaartjes! Dit is weer eens wat anders :) wij houden ervan! en wij wachten natuurlijk vol spanning af naar wat voor leuks je nog meer hebt gemaakt!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor, kruisjes in je agenda! Die komen hier ook regelmatig voor! Kan me voorstellen dat je die letters een top aankoop vindt. Zijn ook gaaf! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk een weekendje knutselen Miranda en wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk even tijd voor jezelf, en je hebt weer mooie kaartjes gemaakt !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaartjes! En heerlijk he, ff tijd voor jezelf! Lekker aan de knutsel. Ik ben benieuwd naar je komende kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk twee knutseldagen voor jezelf! Zou ik ook wel weer eens willen!
    De kaartjes die je nu laat zien zijn fantastisch! ben benieuwd naar de anderen hoor!
    Bedankt dat je mee hebt gedaan bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan hoor. Super. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk! Kei gaaf gemaakt. Gewoon lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!