woensdag 18 december 2013

32 jaar getrouwd

Tussen alle bezigheden door, maakte ik vorige week ook nog de volgende kaart voor mijn ouders. Zij waren 32 jaar getrouwd en ja, dan kan ik natuurlijk niet aankomen met een simpel kaartje. Dus ik ging aan de slag en gelukkig kreeg ik het kaartje in een avond klaar. Meer tijd had ik ook niet! Ik gebruikte het model van DEZE kaart, dat scheelt meteen al weer een hoop denkwerk. Het mooie papier kreeg ik met Sinterklaas van mama-Piet, dus het was leuk om die nu 'terug te geven' door het op een kaart te verwerken.

De voorletters van hun namen kwamen op de voorkant. Bewust in deze volgorde, om te voorkomen dat er een H&M effect zou ontstaan. ;-) Het papier vond ik zelf al mooi genoeg en had verder niet heel veel aankleding meer nodig.





Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye - Lost & Found (Heirloom)
- Hart: Nellie Snellen
- Letters en cijfers: My Favorite Things
- Plakparels: Action
- Touw: Different Colours

14 opmerkingen:

  1. soms helpt een beetje tijdsdruk de inspiratie... heel erg mooi gemaakt, daar zullen ze vast wel erg blij mee zijn
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg! En gefeliciteerd met je ouders.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart en ook zo mooi afgewerkt,daar zijn je ouders heel blij mee geweest. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, mooi gedaan die binnenkant!! Is een hele verrassing als je 'm open doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte met je ouders! en je kaart is gaaf, leuk die 'hangende' letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is bijna geen kaart meer, maar een boekje! Leuk zeg. Mooi hoe je de letters aan het touwtje hebt gehangen. Natuurlijk nog gefeliciteerd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ja....wij ouders waren er zeker blij mee. Dank je wel knutsel-dochter, mooi daan!
    M en H.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je ouders, je hebt een geweldige kaart voor hun gemaakt !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je ouders, Miranda! Dit kaartje vind ik heel origineel. Mooi gemaakt!
    En zo te lezen zijn je ouders er blij mee! (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei leuk kaartje. Meer heeft het inderdaad niet nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd Miranda! Je kaartje is weer prachtig :) & dit modelletje blijft zo leuk!

    Groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte nog! Je hebt voor je ouders een heel gaaf en apart kaartje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je ouders. Superleuk model hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!