maandag 16 december 2013

Ladies Night

Afgelopen donderdag mocht ik met mijn creaties achter een kraampje staan op een LadiesNight. Dat had ik nog nooit eerder gedaan, dus ik vond het reuze spannend. Ik heb ik de afgelopen tijd dus het een en ander gedaan aan de voorbereidingen, je wil natuurlijk niet dat je te weinig keuze en/of variatie in je spullen hebt. Dus ik ging aan de slag om naast mijn kaarten (ik heb een voorraad van ongeveer 120 kaarten), ook nog labels en leuke babydoosjes te kunnen verkopen.

Voor de tags maakte ik gebruik van eerdere inspiratie uit de tags en kaarten van HIER, HIER en HIER.




 Voor de babydoosjes borduurde ik verder op de vorige series: HIER en HIER.


Voor de eerste 100 bezoekers zou er een goodiebag zijn, waarin iedere kraamhouder (30 stuks in totaal) een kleinigheidje stoptje. Voor mij was dit nogal lastminute werk, dus ik dacht dat kleine labels met tapejes wel een leuk idee was. Uiteraard met een klein, toepasselijk cadeautje. Deze vond ik na ernstig zoeken... bij de HEMA. Goh. ;-) 


De labeltjes bevestigde ik met een stukje tape aan de stempels, met het volgende resultaat:


Vanaf 17:00 kon ik mijn kraampje in Zoetermeer opbouwen. Ik deelde de kraam met iemand anders, zij heeft iets meer ervaring met spullen tentoon zetten zoals je ziet haha. Mijn spullen staan vrij eenvoudig uitgestald, maar ach... je kon in ieder geval wel goed zien wat ik te bieden had. En ik heb natuurlijk even gegluurd bij alle andere kramen om te zien hoe ik een eventuele volgende keer mijn spullen mooier tentoon kan stellen.


Om 19:00 mochten de gasten naar binnen, tot 22:00 hadden ze de gelegenheid om lekker rond te snuffelen. Helaas viel het aantal bezoekers tegen, net als het aantal echte kijkers aan mijn kraampje. Ik verkocht uiteindelijk... niets. :-( Dat was zeer jammer door alle voorbereidingstijd die er in heeft gezeten natuurlijk, maar je weet van te voren ook niet hoe het zal lopen. Ik was niet het enige kraampje dat weinig echte klanten had, ik heb me tussendoor maar laten opmaken bij mijn buurvrouw. ;-) Ach, het was wel gezellig... een volgende keer hopelijk meer succes!

17 opmerkingen:

  1. Das wel balen, dat al jouw voorbereidingen tot nul resultaat hebben geleid :( En het ziet er allemaal nog wel zo gezellig uit. Toffe labels en die babyzakjes, echt leuk. Hopelijk tref je een volgende keer ladies die wel wat kopen.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer! Maar wel een ervaring rijker en je hebt een mooie voorraad met leuke dingen, die je misschien toch nog kunt verkopen op een andere manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad heel jammer van al je werk en moeite, waren ze misschien op zoek naar kerstkaarten?? Whatever, je bent een ervaring rijker en de mooie spulletjes raak je zeker nog wel eens kwijt. Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is dan wel even een tegenvaller! Maar aan jou lag het niet. wat een voorbereiding! Maar deze tijd is daar volgens mij ook debet aan. Op een ander moment kon het zomaar nog wel eens anders lopen!! Maar wel heel jammer, dat kan ik me goed voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's jammer! Je kan nooit van tevoren voorspellen hoe het gaat lopen. Maar da's wel een tegenvaller... Hopelijk de volgende keer beter! Je hebt in elk geval een mooie voorraad opgebouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is gewoon een tegenvaller Miranda, ik had vorige week net mijn kraam eruit. Het is jammer dat je er zoveel energie instopt en je er niet een beetje voor terug krijgt. Maar geloof me, je spullen zijn hartstikke leuk en het is zonde van die mensen dat ze niks gekocht hebben. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat jammer dat je niks hebt verkocht :( wie wil er nou geen echte Miranda creatie?! Maar de volgende keer gaat het vast beter! Je labels enz. zijn echt weer te gek!! Super :)

    Groetjes & een fijne week toe gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creaties Miranda, jammer dat je niets verkocht hebt. Hopelijk een volgende keer beter...
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat balen zeg! Zeker als je zo je best hebt gedaan en veel gemaakt... ik moet zeggen dat je kraam er ook wel heel klein uitziet, misschien hebben mensen het niet eens echt goed kunnen bekijken? Ik zou de organisatie vragen de volgende keer iets meer ruimte voor je beschikbaar te stellen, want ik geloof zeker dat als de mensen goed zien wat je verkoopt, ze heel graag iets bij je kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat je niets verkocht hebt! Zou het toch een beetje het onbekende zijn? Of de crisis? Ik las het bij iemand anders ook al dat ze niets verkocht had. Jammer, hoor. Die kleine cadeautjes voor de goodiebag zien er heel leuk uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tags en baby-zakjes heb je gemaakt! En wat jammer dat de LadiesNight tegenviel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de entreeprijs wat hoog vond, anders was ik wel even komen kijken. De locatie was nog geen km vanaf mijn huis hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is jammer, ik zie hele leuke creaties...en het gevoel van spanning herken ik.....
    Weer een ervaring rijker!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer! Wel een ervaring rijker maar het was leuker geweest met meer enthousiast publiek. Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks dat je niets verkocht hebt, is het wel gaaf dat je daar gestaan hebt hoor
    met al je mooie spulletjes, ziet er goed uit !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Poe... nou aan jouw voorbereiding lag het in ieder geval niet...
    maar wat jammer dat de opkomst tegenviel!
    hopelijk gaat dit de volgende keer beter!
    wel gaaf zoiets proberen :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi!

    Vraagje, wat is de afmeting van die tags/labeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik vermoed dat het formaat ongeveer 6 x 13,5 cm was. Groetjes, Miranda

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!