zaterdag 7 december 2013

Publicatie #2: DADA's

Weer een super trots moment, mijn tweede publicatie! Whieeeehoeeee! Wie Hobbyjournaal nummer 105 al heeft bekeken is het misschien al opgevallen, daar zijn dus op twee pagina's drie van mijn kaarten te bewonderen op pagina 46 en 47. Hoe leuk is dit toch weer!


Ik maakte de kaarten in opdracht van Nellie Snellen. Daarvoor mocht ik aan de slag met nieuwe babystempels, hoeveel leuker kan het worden?! Deze DADA's bestaan uit vier super schattige jongens- en meisjesstempels, je kunt ze HIER allemaal bekijken. Voor het Hobbyjournaal ging ik aan de slag met de meisjesstempels, foto drie is duidelijk op een ander moment gemaakt dan de eerste twee. ;-)




Naast de lieve DADA stempels, zijn ook de teksten, plakletters, vlinders en hartjes van Nellie Snellen. Voor een uitgebreide werkbeschrijving, ren naar een hobbywinkel en koop het Hobbyjournaal voor maar 1,50! Het was een super leuke opdracht om aan te werken en alsof dit allemaal nog niet leuk genoeg is, valt heel snel ook publicatie nummer drie in mijn brievenbus! *Vreugdedansje!*

14 opmerkingen:

  1. Wat een lieve stempeltjes en wat een mooie kaarten heb je er mee gemaakt Miranda. Natuurlijk ben je trots op je publicaties, ik zou ze allemaal inlijsten..;), gefeliciteerd hoor... lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf !!!! Je bent een kanjer als het gaat om kaarten maken, en het werken met tapejes, maar als het om babykaartjes gaat, dan ben je helemaal in je element !!! Ik ben heel trots op jouw publicaties, dus dans jij maar heerlijk in de rondte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe cool is dat, je eigen kaarten in een heus tijdschrift! Gaaf zeg. Wat een leuke babykaartjes zijn het geworden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Hier mag je HEEEL ERG TROTS op zijn Miranda! De baby kaartjes zijn echt te gek!

    Volgens ons kan jouw weekend niet meer stuk ;) of wel? hihi
    Maar alsnog een fijn weekend toe gewenst!
    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Miranda, ik heb het HJ gekocht maar had het nog niet gezien, watontzettend leuk voor je , ik ga zo eerst eens kijken hoor, je maakt me wel nieuwsgierig, groetjes en geniet er maar lekker van, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf Miranda!
    Dat ziet er zo leuk uit!
    En natuurlijk helemaal leuk als je je eigen creaties gepubliceerd ziet staan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerds zijn het geworden. Gaaf zeg dat je in een blad staat, gefeliciteerd met deze mooie publikatie. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuke kaartjes zijn het geworden, gefeliciteerd met je publicaties! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Schattige kaartjes zijn het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg, gefeliciteerd met je publicatie! Het zijn onwijs schattige kaartjes geworden, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch lekker bezig Miranda, hoe gaaf is dit nu weer, helemaal leuk voor je en de kaartjes zijn dan ook superleuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf zeg! Zowel je kaartjes, als je publicatie voor Hobbyjournaal/Nellie Snellen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig zeg, het zijn ook te gekke kaarten !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!