zaterdag 28 december 2013

Gecondoleerd

Sandra, welkom als volger van mijn blog! :-)

Ik verkocht heel wat condoleance kaarten, dus ik ging weer aan de slag voor een set nieuwe. Van condoleance kaarten maak ik tegenwoordig twee versies van een kaart. Het blijft een uitdaging een gepaste kaart te maken voor deze gelegenheid, dus een goede uitwerking gebruik ik dan graag nogmaals.

Ik borduurde verder op DEZE serie. Voor de volgende kaart gebruikte ik een mooi voorbeeld van Michelle Last, de kaart die ik van haar pinde vind je HIER. Vierkantjes zijn mooi op een condoleance kaart vind ik, helemaal in combinatie met een bloem die het geheel iets minder strak maakt.



Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Irresistible)
-  Bloem: Joy!Crafts
- Tekst: Joy!Crafts

17 opmerkingen:

  1. Een hele mooi kaart
    Een Gezond en Creatief
    2014
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden, kan prima in deze kleuren !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, gepaste kaart voor een condoleance. Stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige condoleancekaart Miranda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet echt in de stemming zijn voor deze kaarten...dat klinkt heel raar, maar wat ik bedoel, het lukt mij niet altijd. Ook al zou bij mij de voorraad ook wel weer opgekrikt kunnen worden!
    Deze is erg mooi, en je hebt gelijk dat je dit dan nog een keer gebruikt. Waarom niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'em erg mooi. 't Is niet mijn favoriete categorie, maar ik maak ze wel. Ik gebruik hier altijd graag de stempels van Different Colours. Beetje speels lettertype, dat maakt het niet zo zwaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als iets goed overkomt is het logisch dat je er een beetje op "voortborduurt", mooie stemmige kaart, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. inderdaad mooi met al die 4-kantjes, ik zou patroon er ook inhouden, zeker als het goed uitpakt, het zijn de kaartjes die je minder graag maakt, maar voor de ontvangers is duidelijk dat er moeite voor gedaan is en dat is ook niet onbelangrijk, groetjes en fijne jaarwisseling, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke mooi kaartje is het geworden, heel stijlvol. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda,
    het ziet er heel mooi uit met die vierkantjes. Eigenlijk voor veel gelegenheden geschikt , maar in combi met dit papier, helemaal mooi voor een condoleancekaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi passend kaartje!
    Gaaf om een serie te maken

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie uitvoering! Je kan ze beter maken dan ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad lastig om ze te maken, ik kan het niet altijd concoleance kaarten maken. Ik verkoop er ook veel, en heb ook heel vaak niets meer in voorraad, maar ik kan het gewoon niet altijd, deze kaarten maken. Je hebt gelijk om er een serie te maken, als ik eenmaal begin maak ik ook series, de bloem kan heel goed in dit geval. En het papier is erg mooi, heb ik ook ;-)) Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een 'prachtige' kaart Miranda, alhoewel ik prachtig een beetje raar vind klinken voor een condoleance kaart..... Laat ik er stijlvol van maken. Maar ik hoop wel dat hij nog lang in de kast blijft liggen.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze blijven moeilijk om te maken, daarom maak ik ze ook nooit op voorraad. Deze is wel heel stijlvol, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Miranda. heel erg stijlvol. Deze moeilijke opdracht gaat jouw altijd best goed af he!

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, met de nodige Pinspiratie kom ik best ver voor deze gelegenheid, het valt me niet tegen als ik er voor aan de slag moet. Het begin is ff lastig, maar als het idee er eenmaal is... Groetjes!

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!