dinsdag 7 augustus 2012

Zwanger

Hoi Sanne, leuk dat je mijn volger bent geworden! :)

Het is deze week een hele rare week, hij staat in het teken van (nieuw) leven en de dood. Heel toevallig hoef ik deze week maar een dag te werken (dat was vandaag), dus ik kan even bijkomen van de gekke afgelopen dagen. 

Over het nieuwe leven hoorde ik afgelopen weekend. Zomaar vanuit het niets, heb ik nog een vriendin met een kinderwens die nu zwanger blijkt te zijn! Helemaal te gek natuurlijk. Ik heb zondag voor haar onderstaand kaartje gemaakt. Bewust niet te druk of teveel poespas, dit is een gepaster kaartje voor haar en haar aanstaande (ja, ook dat nog!). Heel veel stikrandjes met de naaimachine en ze zijn nog aardig recht geworden ook! Dat was een flinke opgave voor een naai-amateur, maar ik ben blij dat het goed is gelukt. *Schouderklopje*

Ps-je: hebben jullie al gezien dat Helga Teunissen weer actief aan het bloggen is?! LEUK!



 Gebruikte materialen:
- Papier: Forever Friends
- Letters: Zeeman
- Naaimachine

4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden Miranda.Heel rustig en zacht gehouden zo. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje. Ik vind het heel stijlvol! Mooie letters van de zeeman (ga ze ook maar eens halen, ik vind ze super mooi! Bedankt voor de tip)
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is een mooie stijlvolle kaart!!! Dat is iets wat mij nou niet zou lukken....ik moet en zal overal lintjes, strikjes, knoopjes of derg. plakken hahaha.....Enne....bedankt voor de reclame van mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een raar weekje dus voor jou Miranda, ja leven en dood het ligt zo dicht naast elkaar. Maar wat fijn voor je vriendin en haar aanstaande dat ze een kindje verwachten en je hebt een super kaartje voor hun gemaakt. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!