donderdag 30 augustus 2012

DCL #153 Washi tape

De challenge van Dutch Card lovers staat deze keer in het teken van washi tape. Dat komt mooi uit, want ik heb inmiddels een aardig voorraadje liggen van leuke tape met een printje. Voor deze challenge baalde ik dat ik de kaart die ik eerder maakte voor Else, niet deze week had gemaakt. Deze kaart voldoet helemaal aan de challenge. Omdat ik het idee van het kaartje nog steeds erg leuk vind en omdat er voor de challenge een nieuw kaartje gemaakt moet worden, heb ik gewoon besloten de kaart nogmaals te maken. Maar dan in een iets ander jasje. De letters zijn trouwens donkerblauw.



Ik had deze kaart zo goed als af, als finishing toutch wilde ik de stempels toevoegen.
Ik gebruikte de verkeerde inkt (tape is glad) en toen... mislukte de boel. Dra-ma. Dus ik mocht weer opnieuw beginnen... Gelukkig is de tape vrij snel opgeplakt en bij de tweede poging ging het stempelen - ja, met andere inkt! - wel goed.

Gebruikte materialen:
- Tape: Hema
- Stempels: Eline Pellinkhof
- Letters: Zeeman

7 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Miranda leuk hoe je de tape hebt verwerkt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfff wat een pech had je vandaag dan met je kaartje, eerst omdat die kaart al eerder was gemaakt, toen weer aan de slag en je inkt liep uit maar gelukkig ze zeggen het altijd 3 x = scheepsrecht en dat klopt want hij is weer helemaal goed gelukt Miranda.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk geworden, Miranda! En wat heb je de binnenkant meteen gaaf erbij verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schiet lekker op met washi-tape hè... gelukkig maar voor jou! Je kaartje vind ik zeer geslaagd en ook de binnenkant is erg leuk. Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waardeloos als zoiets gebeurt... ik heb het ook wel eens hoor. Maar deze is prachtig, erg leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel een hele mooie kaart geworden lekker origineel zo, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan zeg !!!
    Zo leuk dat tape, bedankt voor je leuke reactie.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!