vrijdag 3 augustus 2012

Jubileum-Lift-Challenge - Jose

En hier is kaart nummer twee waarmee ik mee doe aan de challenge van Liftchallenge. Dit keer met een lift van de kaart van Jose. Dit is haar voorbeeldkaart:


Voor mijn inzending wilde ik net zulke vrolijke kleuren gebruiken.


Op de een of andere manier wil de kaart niet op 'mijn' manier op de foto.
In het echt zijn de drie verschillende papier lagen beter te zien, vooral door de scheidingslijnen die er tussen zitten. Helaas komt dat niet echt over op de foto nu.


Aangezien Jose een stik-kampioen is, heb ik uiteraard ook wat stikwerk op mijn kaarten verwerkt.
Weer met de naaimachine en .. jaja .. zelfs een bochtje om! Nog even en ik ga er handig in worden.
De onderste twee papiervlakken worden 'gescheiden' door een sierlijke strook met twee lintjes er door heen.


Nou ja, de kleuren zijn hier ook niet zoals het origineel, die zijn beter te zien op de beginfoto.
Maar in plaats van een echte knoop, heb ik een "knoopje" met de Cuttlebug gemaakt. Deze heb ik geplakt op een geribbeld kartonnetje (ook niet geheel duidelijk geloof ik...). Net als de te liften kaart, heeft het rondje twee halve vlakken, hier onderscheiden met een zigzag randje.
De bovenste twee stroken papier worden ook 'gescheiden' door twee witte zigzag randjes.

Ps. Ik maak nog wel enkele nieuwe foto's, want ik ben niet tevreden nu ik het zo zie. ;-)

Gebruikte materialen:
- Papier: Art Talent (Kruidvat)
- Ronde mal: Nellie Snellen
- Zigzag randje: My Favorite Things
- Rand met sterren: Marianne Design
- Tekst: Marianne Design
- Bloemenknoop: Joy!Crafts
- Naaimachine
- Elastiek
- Lint

7 opmerkingen:

  1. Nou of de foto's nu goed of minder goed zijn, ik kan zien dat je heel veel werk aan deze kaart besteed hebt. Hij is ontzettend leuk! Wat een super leuke papiertjes heb je allemaal gebruikt en zoveel leuke details, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie liftkaart is dit geworden.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt denk ik ook door dat het in dezelfde kleurstelling is gehouden, waardoor je de verschillen minder goed ziet. Maar dat neemt niet weg dat je er een mooie lift van hebt gemaakt, en er veel zorg aan hebt besteed!
    Tof dat je nog voor een tweede lift bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ja hoor Miranda heeft het weer voor elkaar, super gedaan zo en prachtige kleuren, ik hou ervan.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, deze is ook leuk geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je lift super Miranda! Erg mooi papier bij elkaar en het vloeit in elkaar over. Supergaaf dat je stikwerk hebt gebruikt, vind ik helemaal top!
    Leuk dat je zo enthousiast meedoet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!