maandag 27 augustus 2012

Eline's X-mas Owls (2)

 Vandaag de overige drie kaarten die ik dit weekend heb gemaakt met de nieuwe spullen uit de kerstserie van Eline Pellinkhof. Ik hoef niet meer te vertellen dat ik fan ben toch? ;-)
Ik vind de kleuren helemaal leuk (rood-wit-blauw), de dessins van de papieren passen allemaal super goed bij elkaar. Er zit geen enkel vel bij waar ik niets mee kan. De knipvellen zijn zo geknipt door de makkelijk te knippen uiltjes en geen onnodige laagjes. En de stempels uit deze serie zijn ook al zo leuk! Nou ja, mocht je net zo enthousiast zijn/worden als ik, mijn moeder en ik bestellen onze spullen vaak bij Hobbynu.nl en dan heb je ze binnen no-time in huis. Vaak de volgende dag al!

Papier: Eline's Scandinavian Winter / Hart: craftable Scandinavian hearts
Uiltje: knipvel Eline's Christmas Owls / Paperclip: Action /
Lint: Marianne Design / Kraftpapier: Boekenvoordeel

 Papier: Eline's Scandinavian Winter / Hart: craftable Scandinavian hearts
Uiltje: knipvel Eline's Christmas Owls / Touw: Boekenvoordeel /
Label 'Let it snow': Marianne Design

Papier: Eline's Scandinavian Winter / Uiltjes: knipvel Eline's Christmas Owls
Postzegels: knipvel Eline's Christmas Owls / Brad rendier: Art Talent (Kruidvat)
- Zwarte stempels: clearstamp Eline's X-mas Mail

6 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds! Ik krijg alweer bijna zin in kerst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit! Mooi papier zeg! Vooral die 'postzegels' zijn cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een droppies van kaarten zeg!
    Ja die nieuwe uiltjes zijn echt schattig he!
    Bedankt voor je leuke reactie op mn babykaartje, haha moest er wel om lachen hoor. Het geeft echt niks als je een eerlijke mening geeft hor, zie het niet als brommen ;) Maar deze vond ik ook wel weer gezellig!

    Hey veel knutselplezier!
    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En deze zijn ook weer helemaal geweldig geworden Miranda, ik snap precies wat je bedoelt, het ziet er allemaal schitterend uit. Als je zo doorgaat ben je er zo doorheen hahaha, door je nieuwe spulletjes bedoel ik.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig!!!!! gelukkig ben ik niet de enige die helemaal verslaafd geraakt is aan deze serie :-) Heb je inmiddels wel door hoe het scandinavische hart gevouwen moet worden ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik kijk met plezier uit naar jouw verdere creaties met de spullen uit deze geweldige serie. Ik heb nog geen nieuwe knutseldag gehad helaas... morgen 'mag' ik weer! :) Dan ga ik eens kijken of het me lukt.

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!