zaterdag 18 augustus 2012

Tot Ziens

Dit is weer een kaartje in opdracht, een collega vroeg me een kaartje te maken voor een van de kinderen die binnenkort afscheid neemt van de groep. Het thema was dus 'tot ziens', samen met  zwart-wit kleuren. En een beetje stoer, want het is voor een jongen!


 Met alleen zwart-wit papier kwam ik er niet uit, dus ik heb ook nog wat gouden accenten toegevoegd. Daardoor wordt deze "simpele kaart" meteen een wat gezelliger geheel.


Het leek me leuk de sterren ook aan de binnenkant terug te laten komen.
Op de achterkant plak ik altijd een label met mijn naam en weblog,
ook hier heb ik dit keer een ster toegevoegd.

Gebruikte materialen:
- Zwart papier met gouden stippen: Forever Friends
- Glitter papier: Kruidvat
- Sterren: My Favorite Things
- Tekst: Dymo lettertang

7 opmerkingen:

  1. hij is leuk!Erg mooi gedaan zeg. Inderdaad een leuke jongenskaart.Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een lief kaartje voor Pascal, dat zal hij zeker leuk vinden dat hij die krijgt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en leuk stoer kaartje! Leuk zoals je de sterren aan de binnen- en achterkant ook weer terug laat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind hem heel geslaagd, mooi strak en inderdaad stoer genoeg voor een jongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor! Inderdaad prima voor een jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda

    Wat een super stoere kaart, het papier is ook erg mooi.
    Ik heb net al je kaarten van de laatste weken zitten bewonderen, wat zijn ze mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!