donderdag 23 augustus 2012

BoBunny Christmas

Hallo Gerdine, leuk dat je mijn volger bent geworden!

Ik heb pas voor een challenge mijn eerste kerstkaart gemaakt. En stiekem heb ik nu de smaak een beetje te pakken. Eigenlijk vooral door het nieuws dat de kerst-serie van Eline Pellinkhof uitkomt, dat ziet er nu al veelbelovend uit. Ik heb inmiddels verschillende items uit de serie besteld (o.a. de paperblock, clear stamps, knipvellen), ik kan niet wachten totdat ik er mee aan de slag kan. Mijn sport-/knutselmaatje Helga heeft al wat materiaal in haar bezit en heeft me al jaloers gemaakt met haar creatie! Inge Blom trouwens ook! Helaas moet ik nog even wachten (waarschijnlijk tot begin september) voordat ik er mee aan de slag kan, dus ik heb nu maar even een ander winter-block tevoorschijn getoverd. Het prachtige block van BoBunny, Snowfall-collection.

Ik heb er drie hele verschillende kaarten mee gemaakt vandaag.
Papier: BoBunny / Tekst: stempelset Eline / Sierlijke mal: Marianne Design / Steentjes: Action

Papier: BoBunny / Kerstjongen: stempel Eline / Tekst: onbekend / Sneeuwvlok: Marianne Design / Lint

Papier: BoBunny / Lint: Eline / Rendier: Marianne Design
Labels en letters: clippunch Nellie Snellen / Steentjes: Action / Naaimachine

1 opmerking:

  1. Wat is je kaart schitterend geworden Miranda, ik heb dat papier ook en wat is het mooi van kleur hé, super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!