vrijdag 31 augustus 2012

Eline's X-mas Owls (3)

Ik ben nog lang niet uitgeknutseld met het kerstmateriaal van Eline Pellinkhof! Voor eerdere creaties met deze serie, zie hier en hier. Het papier is nog lang niet op, dus de komende periode zullen er zeker nog meer kaartjes volgen!
 

 
Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Scandinavian Winter
- Uiltjes en postzegels: knipvel Eline's Christmas Owls
- Zwarte/blauwe stempels: clearstamp Eline's X-mas Mail
- Lint: Marianne Design
- Glittersteentjes: Action
 

8 opmerkingen:

  1. Ze zien er weer erg leuk uit,Miranda Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Erg leuk. Ik moet snel met dit papier aan de slag! De kaart hieronder is ook erg leuk.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,

    Wat zijn het weer super mooie kaarten die je heb gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En deze is ook alweer zo prachtig Miranda, weer een toppertje.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Miranda,
    Bedankt voor je lieve berichtje op ons blog. Even tijd genomen om over te hoppen naar die van jou. Wat is het toch een leuke nieuwe kerstlijn van Eline's huis. Jij hebt er twee prachtige kaarten meegemaakt. Ze zijn leuk he de uiltjes!!


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefste Miranda, die Kaart is wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Miranda, ik vind jouw blog ook SUPER !! En jouw creaties met de stempels van Eline Pellinkhof vind ik gewoonweg schitterend !! Ik heb die stempels ook liggen, maar toch slaag ik er niet in om zo'n prachtige kaartjes als jij te maken hihi, hoe doe je dat trouwens om die stempels te vergroten/verkleinen ?? Kopieer je die dan misschien na het inkleuren ?? Zie bvb jouw eerste kaartje met kleinere uil als postzegel en grotere uil als "eye-catcher"...alle tips zijn welkom hoor !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh jaah natuurlijk ....knipvellen....net eens het complete aanbod bekeken op Marianne Design en nu is het duidelijk !! :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!