woensdag 29 augustus 2012

Keli Hobby 5 jaar!

Herinneren jullie mijn sneakpeak eerder deze maand nog?

Ik kan nu eindelijk mijn kaartje laten zien!
Hieperdepiep HOERA voor een van mijn favoriete knutselwinkels! Keli Hobby (Leiden) is een klein hobby winkeltje (ook met webwinkel), maar heeft toch een ruim aanbod qua spullen. De winkel is gevestigd op een steenworp afstand van mijn werk, dus om de zoveel tijd hobbel ik daar even naar binnen. Wat erg leuk is, is dat mede door die winkel mijn zelfvertrouwen in mijn zelfgemaakte kaarten is toegenomen. In het begin van mijn knutsel-carriere ;-) kochten mensen uit mijn directe omgeving al eens kaarten. Bij Keli Hobby kreeg ik de mogelijkheid om gratis mijn zelfgemaakte kaarten in het kaartenrek te zetten, om tegen een vriendelijk prijsje te verkopen. Helemaal in mijn nopjes was ik, als bij een nieuw bezoekje bleek dat er weer een aantal kaarten van mij waren verkocht.

1 september bestaan ze vijf jaar en dat wordt groots gevierd. Onder andere met mini workshops met de distress markers van Nicole Verkooijen en de aanwezigheid van Marjan van der Wiel (Marianne Design, Joy!Crafts en Creative Hobbies Group). Samen met mijn moeder ga ik lekker een half uurtje kleuren met Nicole en genieten van de andere feestelijkheden die dag. Keli Hobby heeft voor dit jubileum ook een kaartenwedstrijd opgezet. De opdracht was heel vrij: maak een kaart ter gelegenheid van ons vijf jarige bestaan. I can do that! Ik heb een opzet gebruikt waarmee ik al eerder een kaart heb gemaakt voor een challenge van Liftchallenge.





Om de kaart extra persoonlijk te maken, heb ik op de labeltjes de naam van de winkel, de jubileumdatum en de namen van de eigenaren verwerkt.

Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique Uncommon
- Ronde mallen: Nellie Snellen
- Roze letters/cijfers: Nellie Snellen
- '5': Zeeman
- Vlinders: Pons
- Paperclips
- Naaimachine


Mijn moeder, net zo een liefhebber van de winkel als ik, heeft ook een kaartje gemaakt!
Het leek me leuk ook deze even met jullie te delen.




5 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes! Die moeder van jou kan er ook wat van zeg! Mooi!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Miranda, kan me voorstellen dat je daar lekker veel zelfvertrouwen van krijgt, grappig dat je ze in die winkel in het kaartenrek mocht zetten, kan me voorstellen dat je het gaaf vindt als er weer een paar verkocht zijn. Top. Ik had maandag ook een kaart neergelegd voor een collega die het op dit moment niet makkelijk heeft en ze kwam me vandaag bedanken en ze had al 2 mensen gesproken die dachten dat die zo gekocht was in de winkel, tja dan verschijnt er toch even een glimlach van trots op je gezicht hahaha. Je kaarten zijn werkelijk prachtig geworden. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda

    Wat gaaf dat je kaarten daar verkocht worden, is vast een hele leuke winkel.
    Je kaartje voor hun is prachtig en geef je moeder ook maar mijn complimenten want haar kaart is ook al zo mooi. Zo moeder zo dochter zie je wel.
    Heel veel plezier bij de workshop bij Nicole, ze geeft een hele duidelijke uitleg (ik heb bij haar de workshop met de flexmarkers gedaan) en ze is een heel gezellig mens.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes, ook die van je moeder! Leuk als je kaartjes verkocht worden. Echt waardering van je werk toch? Als ik weer eens in Leiden ben ga ik er ook eens kijken. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes! En ik woon vlakbij Leiden, dus moet ik ook maar eens langs gaan bij Keli Hobby!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!