woensdag 8 augustus 2012

Beterschap

Dit weekend heb ik voor een collega die al een poosje ziek thuis zit een kaartje gemaakt. Het mooie oranje papier komt uit een blokje van Art Talent, gekocht bij de Kruidvat. Zo leuk dat je in een winkel waar je het totaal niet verwacht, zo leuk papier kunt kopen (en dat voor een prikkie!).
Helaas is het bijna op, balen! Het labeltje kan uit het vakje gehaald worden.


 
Op de achtergrond zit een heel licht oranje sterren/stippen patroontje gestempeld (dat is op de foto niet te zien helaas). Anders vond ik het labeltje zo kaal.

Omdat ik het Liftspektakel op de blog van Liftchallenge zo leuk vind, had ik bedacht om alle vier de kaarten te gaan liften. Tot nu toe ben ik er nog maar aan twee toegekomen, namelijk aan die van Nadine en Jose. Ik hoop dat ik deze dagen inspiratie heb om de kaarten van Marjan en Cornelie ook nog te liften, maar ik heb er een hard hoofd in op de een of andere manier. Vooral de kaart van Marjan is een hele uitdaging en er zijn al zoveel prachtige inzendingen... Ach, we'll see!

Gebruikte materialen:
- Papier: Art Talent (Kruidvat)
- Brad: Art Talent
- Label: Marianne Design
- Rand met bolletjes/gaatjes: Nellie Snellen
- Hoekje: Marianne Design
- Lint


4 opmerkingen:

  1. Liften moet geen moeten worden! Aan de slag als je zin hebt en anders lekker je eigen ding doen.
    Dit heb je weer erg mooi gedaan!
    Ook je vorige post vond ik erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Miranda, en inderdaad mooi papier, helaas verkoopt het Kruidvat niet altijd papier maar als ze het hebben dan koop ik het ook altijd.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is vaak de tijd die ons ontbreekt om alles te doen aan lifts en challenges. Want het kost altijd iets meer tijd dan een kaartje wat je zelf maakt en bedenkt. Ik vind je beterschapskaartje erg leuk geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!