zondag 26 augustus 2012

Eline's X-mas Owls (1)

Ken je dat blije gevoel, als je langverwachte spulletjes op de deurmat vallen? Ik had gisteren zo een moment, toen viel de bestelling van Hobbynu.nl op de mat en ik sprong een gat in de lucht. Ik deed letterlijk een vreugdedansje, want in de verpakking bleken de spullen uit de kerstserie van Eline Pellinkhof al te zitten. Die verwachtte ik pas begin september! Daar moest ik uiteraard meteen mee aan de slag. Ik heb inmiddels al vijf kaarten met deze spullen gemaakt, vandaag laat ik de eerste twee kaarten zien die ik gisteren heb gemaakt.
 
 Papier: Eline's Scandinavian Winter / Hart: craftable Scandinavian hearts
Zwarte stempels: clearstamp Eline's X-mas mail & X-mas Owls /
Uiltjes: knipvel Eline's Christmas Owls / Glittersteentjes: Art Talent (Kruidvat)
 
 Papier: Eline's Scandinavian Winter  /  Uiltjes: knipvel Eline's Christmas Owls
Ticket: onbekend / Touw: Albert Heijn

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn helemaal geweldig.....maar ja, met zulke leuke spulletjes kan het niet eens mislukken :-) en door jou gemaakt al helemaal niet :-))
    Al door hoe het grote hart in elkaar gevouwen wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met leuke spulletjes gaat het al bijna vanzelf! Dank je wel voor je lieve reactie. Ik was zo geobsedeert door kaartjes maken, dat ik nog niet heb geoefend met het grote hart in elkaar vouwen. Ik zag achterop ook nog een beschrijving staan, dus ik ga het zeker wel even proberen! Ik heb de knipvellen nu maar mee naar huis genomen, zodat ik nog even verder kan met mijn obsessie haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, ik heb deze spulletjes net besteld! Ik vind vooral het papier erg mooi! Jouw kaartjes zijn weer erg leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het leuk he!Ik vond het zo jammer dat er vorig jaar geen knipvellen zijn uitgekomen en wat was ik blij dat ik zag dat ze er dit jaar wel kwamen. Je hebt er fantastische kaartjes mee gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En terecht Miranda dat je superblij was toen het op je deurmat viel, het is dan ook schitterend papier e.d. inderdaad, hele toffe kaartjes heb je ermee gemaakt. Ik had verleden week ook een bestelling gedaan en donderdag het bericht het is verzonden, maar helaas nog niets binnen, nou ja dan maar eventjes geduld hebben, maar dat is nou niet bepaald mijn sterktste kant hahaha.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Miranda,

    Wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    En wat een leuk al die nieuwe spullen daar kan je weer mooie kaarten mee maken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allebei gaaf, maar de onderste vooral! Erg leuk papier en wat zijn de uiltjes cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, ben net volger geworden heb je mooie kaarten even bewonderd en heb toevallig vanmiddag in Putten ook deze stempeltjes aangeschaft ik heb er een andere bedoeling mee maar zo gaat iedereen op zijn eigen wijze aan de slag ik zou zo zeggen ga zo door je maakt mooie kaarten groetjes van Joke Mulder
    Ps. Ik zou het leuk vinden als je eens bij mij op de blog komt kijken misschien wordt je ook volger of laat even een berichtje achter

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!