vrijdag 6 november 2015

Themadag #68: Cottage living

MaZella en Chantal welkom als volger van mijn blog!

Na de workshop 'jaarkalender maken' bij Bij Oma Dee, bleven er heel veel restjes papier over. Natuurlijk gooi ik die niet weg! Ik vind het heerlijk om te spelen met rechthoeken en vierkantjes, lekker schuiven totdat het naar mijn zin is. Dat deed ik dan ook, met de volgende vijf kaarten als resultaat. De restjes zijn nog niet op, dus ik kan nog verder spelen!






Gebruikte materialen:
- Papier: Pebbles (Cottage Living)
- Romper: My Favorite Things
- Handjes/voetjes: Marianne Design
- Kleine teksten/plaatjes: Eline Pellinkhof
- Pailletten: Wibra/Action
- Ticket/ronde stempel: Joy!Crafts
- Tekst verlof: alfabet Joy!Crafs

18 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar dat je de restjes niet hebt weggegooid! Zo te zien zaten er nog heel veel bruikbare stukken tussen. En het is natuurlijk gewoon supergaaf papier! Levert dan ook een leuke serie op. De één na laatste, dat is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reeks zeg ! Mooie kleurtjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf hoe jij zo met restjes speelt,
    er zijn mooie kaartjes uit gekomen ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat heb jij je restjes leuk opgemaakt....schitterende kaartjes Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze babykaartjes zijn ook enig geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Miranda,

    het is een lieve reeks babykaartjes geworden. Je hebt prachtig papier en gave stempels gebruikt. Geweldig dat je nog zoveel kaartjes hebt kunnen maken met deze restjes.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je 'restjesreeks' is weer fantastisch!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creaties !
    En dat met restjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes, en ik vind die verlof kaartjes helemaal leuk! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stuk voor stuk toppers! Heel leuk gedaan. Mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een veel kaartjes en wat zijn ze leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enige kaartjes Miranda, ik hoop dat je nog veel restjes hebt!!
    Gezellig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook weer een serie leuke kaartjes! Vooral die vierkantjes die lekker rommelig als achtergrond zijn gebruikt vind ik ee heel goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie reeks Miranda.
    Ze zijn stuk voor stuk even mooi.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zeg ook altijd, wie wat bewaard heeft nog wat, nou zie hier!
    Wat een leuke serie zeg.
    En inderdaad een heel mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een leuke, originele manier om je restjes te gebruiken. Super.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend leuke manier om je restjes te verwerken. Ik verzamel ook vaak de restjes, maar weet vervolgens niet wat ik er mee moet.
    Groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!