dinsdag 3 november 2015

Themadag #67: PL meisje

Het is een beetje druk in mijn hoofd, maar gelukkig vind ik ontspanning in het maken van kaarten. En het bijzondere is dat het totaal niet ten koste gaat van mijn inspiratie, ik blijf maar kaarten maken en kan het bijna niet bijhouden om het allemaal te laten zien! Ik kan nu weer voor twee weken berichten aanmaken (met drie berichten per week). Natuurlijk kan ik er ook voor kiezen om kaarten niet te laten zien op mijn blog, maar ik vind het zo leuk om met jullie te delen wat ik maak. :-) Dus ik voeg alles maar samen in themadagen, dan kan ik meteen minimaal drie kaarten laten zien.

Na de jongens-serie, laat ik jullie vandaag de serie meisjeskaarten met de Project Life kaarten van Marianne Design zien. Er zitten in het 'Individu'-pakketje kaartjes in met de kleuren roze, geel en mint. Ik heb op de kaarten van vandaag kaartjes gebruikt die qua kleur dicht bij elkaar liggen.





Gebruikte materialen:
- Papier: Marianne Design (Project NL Individu)
- Teksten: Eline Pellinkhof / Craft Emotions
- Knipvel baby: Eline Pellinkhof (Romantic Nursery)
- Stempel meisje: Eline Pellinkhof (Baby meisje)
- Handjes: Marianne Design (Hands and feet)
- Hartjes/strepen: Marianne design (clear stamp Project NL)
- Enamel dots: Marianne Design

21 opmerkingen:

  1. Zo schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes zeg ! Jij bent inderdaad flink op dreef !
    Zo fijn als je boordevol inspiratie zit !
    Geniet er maar van en dan kunnen wij van je kaarten genieten !
    Hopelijk wordt het wel snel minder druk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk deze themdag! Ik ben al blij als ik één kaartje af heb en jij laat er meteen een heleboel zien ;) Veel,inspiratie waarschijnlijk en dat is alleen maar fijn. Zeker als je daardoor de drukte in je hoofd een beetje kwijtraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik vind die met die handjes ook erg schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn enig Miranda, hoop dat je het druk houdt...dat levert heel veel leuke kaartjes op...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze allemaal leuk geworden ! mooi gedaan en eh.. het schiet goed op zo !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze serie is weer helemaal top. Je bent lekker bezig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!vooral die eerste twee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vinden wij helemaal niet erg hoor, om zoveel kaartjes te zien, hihi
    Prachtige kaartjes.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Miranda wat ben jij lekker bezig! Alweer zo'n toffe reeks kaarten. Goed op dreef :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juist als het zo druk is in je hoofd kan het heerlijk zijn om met je handen bezig te zijn. Een uitlaatklep! Gelukkig blokkeer je er niet van! Erg leuk om de meidenkaarten te zien! Ik val echt op nr. 2 en 4 :).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie ! Ik heb ook heel wat te laten zien . Ik heb het ook druk met zoveel dingen en toch blijft de creativiteit komen . Ook mijn uitlaatklep !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en leuke serie kaarten Miranda. Mijn favoriet is de eerste, mooie kleurtjes, mooie sketch, lief plaatje, alles klopt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke serie meisjes geboortekaartjes, ze zijn allemaal zo schattig. Heerlijk als je zoveel inspiratie hebt en we willen ze heel graag zien.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn geweldig, stuk voor stuk erg leuk! Goeie uitlaatklep voor je dat fröbelen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vier prachtige kaartjes Miranda......wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Miranda, wat een gave kaartjes! Erg leuk zo met die project life kaartjes erop! Wij vinden het idd. helemaal niet erg dat jij zoveel kaartjes plaatst op je blog! Wel fijn dat je daarin je ontspanning kunt vinden, hopelijk wordt de drukte snel minder! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend leuk weer zeg!
    Mooie kleurtjes.
    Fijn dat je inspiratie niet verdwijnt.
    Ik ben ook zo druk (in mijn hoofd), maar kan de rust ook niet vinden om echt te gaan zitten knutselen, ik doe veel "tussendoor", maar er komen toch af en toe wel leuke dingen uit.
    Plaats gauw weer een berichtje, ook daar ben ik gewoon te druk voor......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pff, jij maakt vast veel sneller een kaart dan ik dat doe. Ik ben gerust 1,5 uur bezig met één... Dit is ook weer een leuke serie! Kom maar oo met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!