vrijdag 13 november 2015

Themadag #70: MFT Party Patterns

Op deze vrijdag de 13e, heb ik de 70e themadag voor jullie! 
De productie loopt op rolletjes, om het zo maar even te zeggen. ;-)

Na de workshop bij Bij Oma Dee heb ik uiteraard nog even een rondje gewandeld door de winkel en mijn mandje gevuld met mooie spulletjes. Ik had mijn oog al een tijdje laten vallen op een leuke stempelset van MFT, eentje met allerlei cirkels. Toen hij in de schappen hing, kon ik hem niet meer weerstaan. En nu... ben ik verliefd. Ik ging aan de slag met de stempels en kon niet meer stoppen met het stempelen van de fantatisch leuke, speelse rondjes. Je kunt er eindeloos mee variëren door ze dicht op elkaar te stempelen, juist los van elkaar of met een extra rondje er overheen. Daar heb ik dus maar eens mee geëxperimenteerd, ook met het ondergrond papier en verschillende inkt.

Eerst op glad papier met inktpads van Boekenvoordeel, dat was een hele fijne match. Losse rondjes, maar wel met een extra streep- of stippelrandje:


Toen een meer compactere cirkelstrook. Dit keer met inkt van Stampin' Up, dat pakte iets minder strak uit:



Dus toen weer verder met inktpads van Boekenvoordeel, op mijn laatste vel glad papier:


Omdat het gladde papier op was, een uitprobeersel op papier met linnenstructuur. Iets minder dekkend, maar nog steeds wel een leuk resultaat:



Ik wilde deze lieve roze en paarse kleuren ook gebruiken voor een geboortekaartje, dit keer op een vierkante kaart:


Dat vraagt natuurlijk ook om een jongensvariant:


En toen was mijn tijd op. ;-) Ik heb heerlijk gespeeld met deze stempels! Als er van deze stempelset eentje met sterren komt, ben ik helemaal in de 7e hemel!

27 opmerkingen:

  1. Je zou denken dat het design papier is met dit figuurtje,
    maar je hebt gewoon zelf gestempeld, heel erg gaaf zeg,
    zijn mooie kaartjes geworden ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige serie kaarten. Ik snap wel dat je verliefd bent op deze set.
    Hij is echt superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaartjes! Heel gaaf om te zien hoe jij met zo'n set speelt. En ik vind je nieuwe banner boven je blog ook erg mooi. Lekker strak. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reeks vind ik heel tof !!!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allemaal erg leuk, ik kan me helemaal voorstellen hoe lekker je daar mee aan het spelen bent geweest.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke inspirerende reeks! Ik hou van rondjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt zien dat je er veel plezier in had, het is een gave serie waar de vrolijkheid vanaf spat! Heel erg leuk, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke serie!! Apart zeg, dat die SU inkt het niet zo goed pakt. Ik was gisteren bij de boekenvoordeel om mijn papiervoorraad aan te vullen, hebbem ze mijn lapier niet meer... Ik had altijd die natureltint, die is nu vervangen door een creme variant. Te creamy voor mij... Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, toevallig is mijn moeder gisteren op pad gewest om voor mij een nieuwe voorraad te maken. Ze bracht ze vandaag langs, ze hebben inderdaad een minder witte kleur gekregen!

      Verwijderen
  9. Oeeeeh I'm in love! Met jouw kaarten en het stempelset.. en daarbij in het hoofd wat er aan alfabetten in januari uitkomen van Eline Pellinkhof (als je het nog niet gezien had, check: https://www.aguinij.nl/n2/7860/82977/-br-b-01-JANUARI-2016-b-br-Mar.htm) Is denk ik ook wel wat voor jou :). Deze cirkeltjes komen in elk geval op mijn (al o zo lange) knutsel-verlanglijst hihi. Maar, toffe kaarten heb je gemaakt! Vind met name de combi blauw-groen heel tof! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten! Ik ken de stempels wel maar zelf nooit gebruikt. Leuk dat je er toch zoveel verschillende kaarten mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag ze al op facebook voorbijkomen. Wat zijn ze LEUHEUK!!!!! Ik snap dat je er verliefd op bent, dat ben ik ook :). Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zit altijd met grote verbazing naar je kaarten te kijken.......Hoe verzin je het toch telkens weer?!!
    Heel, heeeeeeel erg leuk Miranda.
    Wat een gave kleuren. Zowel de felle, duidelijke gestempelde kleuren, als de iets minder felle, ik vind ze allemaal mooi.
    En dan zomaar opeens ook nog een paar baby kaartjes, hi hi, ik moest er gewoon om lachen......"Tuurlijk", dacht ik,nadat JIJ het verzonnen had ;-)
    Ik ben fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In een woord.....PRACHTIG Miranda!
    Wat heb je dat leuk gedaan .....het lijkt wel DP papier....schitterende kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sjee, Boekenvoordeel dus. Ik heb precies hetzelfde als jij met de inkt van Stampin ' Up! Pakt lang niet alles.
    Je kaartjes zijn top. Allemaal erg leuk! En dat jij zoveel kaartjes maakt zeg, in 1 stukje tijd! Vind ik echt superknap!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super!die bovenste vind ik t tofst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave, supervrolijke, leuke reeks met rondjes kaarten. Ik heb genoten om ze te bekijken, wat een plezier spat er van je kaartjes af. Zo leuk om er dan ook nog geboortekaartjes mee te maken. Wat een prachtige stempelset is dit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een productie! Gave serie, mooi gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaartjes, leuk ook om de verschillen met inkt en papier te zien/
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kaartjes, met deze set kan je echt zo veel kanten uit! ook ideaal voor mannen ;-)
    Deze wil ik echt hebben...
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb nog wat in te halen zie ik ;-) jij bent gewoon een nieuw bokehwonder! Nu snap je ook waarom ik dit graag doe. Kan ook niks mis gaan en anders zet je er een bolletje extra bij ;-) prachtige kleuren! Ik heb nog nooit inkt gekocht in de boekenvoordeel, dacht altijd dat dat slechte kwaliteit was? Weer wat bijgeleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je krijg meteen goeie zin van deze vrolijke serie kaartjes.
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi Miranda, leuk gedaan! De stempelset is erg leuk, ik word altijd "hebberig" van je blog ;-) En dat is dan een compliment voor wat jij er mee weet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mijn creaties aanzetten tot het willen hebben of daadwerkelijk kopen van een set is een héél mooi compliment! Dank je wel!

      Verwijderen
  23. Wat een mooie kaarten. Ik moest toch even komen kijken toen ik las dat Anneke haar inspiratie bij jou had gevonden. Ik snap nu wel waarom. :0) Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!