donderdag 26 november 2015

Themadag #71: Lawn Fawn - You've got mail

GerJanne is vandaag jarig, hoera! Ik vind het erg leuk om medebloggers een kaartje te sturen, maar eerlijk gezegd komt het er weinig van. Vooral omdat ik al heel veel moeite heb om (verjaardags)kaarten voor mijn vrienden en familie op tijd op de post te doen, vermoed ik. ;-) Maar goed, dit keer was ik wél op tijd!

Ik was bezig om mijn nieuwe stempels van Lawn Fawn in te wijden, dus toen maakte ik tussen de productie door ook een verjaardagskaartje voor GerJanne. Ik ga er maar van uit dat ze hem goed heeft ontvangen. Mijn kaart stuurde ik haar al iets eerder toe (want... ik zou het maar weer vergeten!), maar ze vertelde dat ze vandaag pas al haar post gaat bekijken. Dit is mijn kaartje voor haar:



En hier de rest van de productie, gewoon even wat dingetjes uitgeprobeerd. Het ene meer naar mijn zin dan het andere, maar dat geeft niet. Het werden 'zomaar' kaartjes. :-)






 



Gebruikte materialen:
- Lawn Fawn: You've got mail
- Labels: ZieZo Knutsels
- Washitape: Xenos, HEMA
- Dymo lettertang

22 opmerkingen:

  1. Wat een productie! Ze zien er allemaal heel erg leuk uit, maar die voor Gerjanne is toch wel mijn favoriet! Ik ken het gevoel helemaal. Je maakt kaartjes maar hebt ofwel nooit het juiste in voorraad, of je vergeet ze op te sturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een prachtig resultaat. Dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gave serie Miranda, stoer, divers...Ik ben helemaal fan van de derde kaart van onder...mooie kleuren ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Miranda wat een productie! En gaaf zeg! Toffe stempels en leuke tape erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft leuk, die 'post-stijl'. Leuk om te zien dat je met dezelfde materialen heel verschillende kaarten kunt maken. Ik denk dat de laatste mijn favoriet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, een hele reportage zeg, wat heb je veel leuke kaartjes gemaakt!! Balen dat ik net jarig ben geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een mooie reeks geworden. Altijd leuk, hé, airmail. Ook tof om te zien hoe je één thema op zoveel verschillende manieren kan uitwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele leuke serie, knap hoe je met een paar materialen zulke verschillende kaartjes maakt. Die van GerJanne is ook leuk geworden en gelukkig was je ruim op tijd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker heb ik hem gekregen lieve Miranda! Het is een heel gaaf kaartje. Je hele serie is weer superleuk. Waarbij ik wel even moet zeggen dat die aan mij de topper is hoor! Enne...wel veel kaarten en die hang ik op mijn deur van de knutselkamer, dan heb ik geen 'rommel' en heof ik niets op te ruimen....;-)
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten ! Goed idee om er meteen een reeks mee te maken ! Zo heb je meteen een mooie aanvulling voor de voorraad !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes en meteen weer lekker wat voor de voorraad. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn hele leuke 'zomaar' kaarten! Hihi, en ik was nog wel zo trots op mijn serie van 4 (qua aantal) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha meestal is bij drie de koek wel op met een serie. ;-) Maar dit keer kon ik zo doorstempelen en plakken!

      Verwijderen
  13. Je laat ons hier wel weer even een super gave serie kaartjes zien.
    Ze zijn stuk voor stuk zó gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave serie creaties Miranda, helemaal leuk in rood, wit, blauw en kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuke serie, erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LEUK!!!!!
    Hele leuke stempel en echt te gekke kaartjes heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke serie Miranda, ik hou wel van dit thema!! Goed gewerkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi setje kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag ze al voorbij komen op pinterest! Leuk! Grappig is het eigenlijk hè, met kaarten maken hebben wij geen problemen, maar er wat opschrijven, dan in een envelop schuiven en op de post doen... Dat is echt een ander verhaal 😊

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!