zondag 8 november 2015

Sticky Sunday #9

Welkom op deze Sticky Sunday! Het idee: op een vaste dag in de week een kaartje met het allerleukste plakspul dat bestaat: washitape. 

In augustus maakte ik op dag drie van de Washiweek DEZE kaart. Het leek mij leuk om deze opzet nogmaals te gebruiken, maar dan met teksten in plaats van plaatjes. Voor de mensen die het nog niet weten: met inkt van StazOn kan je stempelen op gladdere ondergronden zoals washitape. Deze inkt droogt heel snel op en vlekt niet tijdens het stempelen.


Nou ja, vooruit... dan ook nog een combinatie van tekst én plaatjes:


Makkelijk én lekker fleurig!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA, Action
- Engelse teksten: BoBunny
- Zwangere vrouw: snijmal Marianne Design
- Tekst verlof: alfabet Eline Pellinkhof
- Sokken/rammelaar: Eline Pellinkhof (Eline's baby feest)

14 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, wat een super gave kaartjes! Allebei erg mooi! Leuke kleurtjes en die stans van die zwangere vrouw is echt mooi, zeker met dat roze hartje er zo bij op haar buik! Gaaf gedaan! Fijne zondag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei zijn ze superleuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaarten ! Inderdaa lekker fleurig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Gaaf gedaan dat je erover heen gestempeld hebt, ik wist niet dat dat kon met Stazon.
    Mooie kaartjes hoor ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg leuk gedaan.
    Mooie kleuren ook zeg.

    Tja, die inkt vlekken, das echt wel ergernis nummer 1!!!!!
    Ben je bijna klaar met een mooie kaart, zet je ng een tekst stempel, droogt het te langzaam op en hoppa, voor je het weet een enorme vlek!
    Bah.......
    Toch maar weer die Stazon inkt aan schaffen dus.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    hoe is het met je? Ik las een paar berichten geleden dat je nogal druk in je hoofd was, maar dat het het kaarten maken juist niet op een lager pitje zette. Soms is dat zo: hoe drukker je in je hoofd bent hoe meer creativiteit. Herkenbaar dus.
    En dat je 3 berichten per week kunt klaar zetten..dat is wel een productie zeg! Super! De kaartjes die ik gemist heb van de week zijn heel gaaf! Die restjeskaarten zijn mooi door de papiersamensteling. EN deze washikaarten zijn allebei ok erg mooi.
    Ik ban vanmorgen maar weer eens begonnen met opruimen. Heb nog even overwogen om een foto aan je te sturen, maar realiseerde me toen dat je bijna gen verschil zal zien met de vorige foto. Ik heb nooit en foto gestuurd van de opgeruimde kamer, hahahaha!
    Voor nu maar weer een warme groet!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, leuk zijn jouw sticky kaarten!! Mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk dit.
    Eentje om te onthouden.
    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer 2 hele leuke kaarten geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! Zeker lekker fleurig en de combinatie doet het ook goed. Het zwart geeft het pit, en de silhouette doet het erg goed bij de tweede kaart. Leuk dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke kaartjes, en de zwarte teksten springen er echt uit op deze manier.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer heel leuk ! Ik heb ook weer een bijdrage !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg gaaf weer, mooi verlof-kaartje! Ik heb gisteren (alvast voor mijn verjaardag) hele leuke tape-jes van Hema gekregen, blij mee!!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!