zondag 1 november 2015

Sticky Sunday #8

Welkom op deze Sticky Sunday! Het idee: op een vaste dag in de week een kaartje met het allerleukste plakspul dat bestaat: washitape.

Anita Kuiper, welkom als nieuwe volger op mijn blog! :-)

Je kunt zulke leuke vormen plakken met washitape, een huisje bijvoorbeeld! Nadat ik de stroken op het papier had geplakt, besloot ik de bovenste hoeken ook van de kaart af te snijden. Leuk als dat soort ideeën ontstaan terwijl je bezig bent. :-)


Gebruikte materialen:
- Washiptape: HEMA
- Dymo lettertang

20 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Miranda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel dit huisje van washi tape! Toch gedurfd om die hoeken weg te snijden. Ik heb ook weleens van die 'invallen', maar vaak valt het dan tegen... en dan moet ik opnieuw beginnen ;) Jouw resultaat is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat een gaaf kaartje is het weer geworden! Leuk zo met die lettertang-tekst erbij! Ik dacht meteen, o, zo'n zwart randje er omheen zou ook echt leuk zijn! Hahaha! Fijne zondag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zeg, gave vorm! Leuk om steeds weer je sticky sunday te bekijken. Je staat inmiddels bekend als Miranda van de washitape :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vorm versterkt zo je plakwerk. Wat leuk is dit zeg en wat een heerlijke kleurtjes samen. Ben net voor het eerst bij je moeder op haar blog geweest...schaam ;-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo eenvoudig en zo leuk . Ik ben ook weer van de partij vandaag !!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk idee!! Heb jij dat ook, dat je niet ziet dat je minder washi hebt na een aantal kaartjes?
    We kunnen nog even vooruit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jazeker, daar ben ik maar wat blij mee. Bij papier geeft het voldoening als het blokje tot het laatste restje op is, maar met washitape ben ik zuinig omdat ik bang ben dat een rolletje op gaat!

      Verwijderen
  8. Deze is leuk! het huisje en die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk en wat een origineel idee is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om er zo een huisje van te maken! Ik vind 'm wel heel erg cas, zou er zelf nog iets aan toevoegen. Maar je basis is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kaartje Miranda!! De vorm is ook zo leuk en simpel!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super kaartje! Dat noem ik nou creatief, dat je halverwege je kaart ziet wat je moet doen om het helemaal af te maken, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Miranda,

    Bedankt dat je dit kaartje met ons deelt! Leuk ontwerp en mooi afgemaakt. We zijn trots dat het DYMO sentiment hier een deel van uitmaakt.

    Groeten,
    Loek M
    DYMOSupport

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!