dinsdag 10 november 2015

Themadag #69: DIY Home

Ik kocht bij Bij Oma Dee nog een ander papierblokje van Pebbles, eentje met de meest prachtige papiertjes! Gauw overboord gegooid dat snijden in mooie papiertjes zonde is, want het is te leuk om er iets mee te maken. Wel heel zuinig met het papier, de restjes van de ene kaart belandden op de andere kaart. Met vier vellen papier kom je dan al een heel eind!


Voor de volgende kaart sneed ik het roze/witte achtergrondvel maar liefst twee centimeter te kort. Oeps. Dat foutje was gelukkig eenvoudig opgelost, gewoon een andere kleur aan de onderkant. Staat nog leuk ook!



Dat foutje deed ik daarom ook bewust voor de derde kaart:




Ik ben heel blij met deze serie, deze stop ik mooi in mijn eigen voorraadbak. :-)

Gebruikte materialen:
- Papier: Pebbles (DIY Home)
- Tekst: Stampin' Up (Endless birthday wishes)
- Label: ZieZo Knutsels
- Pailletten: Action

21 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dapper hoor, gelijk gaan snijden! ;) Het is fantastisch papier, en je hebt er hele mooie kaarten mee gemaakt. Groot gelijk, om ze in je eigen voorraadbak te stoppen! Leuk idee om je teksten er zo op te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi papier inderdaad en je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker mooi papier, ik heb ook al eens naar iets van dit merk staan kijken. Mooie serie heb je ermee gemaakt en creatief gebruik van de restjes, slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pebbles heeft hele leuke blokjes! Deze papiertjes zien er ook weer heel gaaf uit. Knap dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan ;) Leuke kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik dit een mooie serie...geweldig leuk papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me helemaal voorstellen dat je er blij mee bent met deze serie! Echt heel leuk met die mooie achtergrondjes en die strook die per ongeluk zo'n ontzettend gaaf effect heeft!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, wat prachtig papier! En dat foutje is inderdaad leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij weet echt altijd wat gaafs te maken met mooie papiertjes ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn heel gaaf! Mooi papier, leuke sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe kaartjes en het is inderdaad prachtig papier :) ik ben er ook super blij mee en ga er dan ook gauw weer eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi papier en je hebt er hele leuke kaartjes mee gemaakt. Ik bewaar ook altijd elke snipper.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Miranda, gave kaartjes! Mooie papiertjes ook! Leuk opgelost zo met die strook eronder! Groetjes, Miranda va.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi Miranda! Je "foutje" is super leuk geworden!! En mooi papier...... Zegt tegen zichzelf: ik heb genoeg papier, ik heb écht genoeg papier.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn wel héél érg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaartjes! Met hele mooie papiertje! Waar je zeker zuinig op moet zijn! Heel herkenbaar allemaal. Fijne avond nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn prachtig geworden! Inderdaad heel mooi papier, en je hebt er heel leuke dingen mee gedaan.
    Gelijk heb je, er meteen mee aan de slag gaan. Zuinig, maar je wordt meestal veel vrolijker van een mooie kaart te maken dan van een stapel onaangeroerde mooie papiertjes (hoewel die ook wel verslavend kan zijn ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze allemaal prachtig! En dat blauwe strookje onderaan is toch perfect! Mij overkomt dat regelmatig aan de binnenkant en dan doe ik er ook nog een strookje bij... Goed opgelost! Heerlijke kleuren, dit blokje had ik ook niet laten liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!