vrijdag 30 oktober 2015

Verlof

Een collega van mij had gisteren haar laatste werkdag, zij mag heerlijk gaan genieten van haar zwangerschapsverlof. Daar hoort een klein cadeautje bij. Ik gebruikte een mal van Dutch Doobadoo om een melkdoosje te maken, deze versierde ik op een eenvoudige manier met papier, tekststempels en een silhouet van een zwangere vrouw. In het doosje stopte ik twee paar mini sokjes en wat blauw-witte muisjes.



Knijpertje er op, doorzichtig folie er om heen, klein labeltje met wat tekst en klaar was het presentje. :-)

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof (Eline's babies)
- Zwangere vrouw: Marianne Design
- Tekst: Craft Emotions
- Letters: Papermania (Typewriter Alphabet)

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan en zo leuk voor je collega !
    Dat zal ze zeker hebben kunnen waarderen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg goed uit ! mooi gedaan, zal ze vast wel blij mee zijn
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kadootje.

    gr. Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig cadeautje heb je gemaakt! En je blogbericht over de workshop is erg leuk om te lezen!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief cadeautje is het zo geworden! Enig om er behalve de sokjes ook muisjes in te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat heb je dat leuk gedaan Miranda....het is een prachtig cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt, mooie cadeauverpakking voor de sokjes. De muisjes maken het helemaal af!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt. Leuk om die muisjes erbij te doen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!