zondag 11 oktober 2015

Sticky Sunday #5

Welkom op deze Sticky Sunday! Het idee: op een vaste dag in de week een kaartje met het allerleukste plakspul dat bestaat: washitape. 

Vandaag nóg een keer een opkikkertje. Het is zo eenvoudig: 
Lief plaatje, washitape plakken, leuke tekst stempelen... klaar!


Ik moet nog een aantal beterschapskaarten maken om de voorraad in mijn kaartenbak aan te vullen, maar na vier groene kikkerkaarten zal ik de volgende keer weer wat anders laten zien. :-)

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA, Action
- Kikker: knipvel Eline Pellinkhof
- Tekst: Marianne Design

12 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, en wat geeft het dat het weer een opkikkerkaart is, die zijn juist leuk!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, leuk Miranda ! Vandaag doe ik ook mee met Sticky Sunday ! Fijne zondag ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een superleuke....ga vandaag proberen tijd te vinden om toch echt een keer met washi tape aan de gang te gaan.
    Bedankt voor de inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor.
    Mijn inspiratie is ver te zoeken wb kaartjes maken.
    Ben druk met andere dingen.
    Dit is inderdaad een mooi, snel, en erg leuk alternatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    deze is ook weer leuk. Heb je gezien dat er een challenge is bij CS on Sunday met washi?? Is vast ook wat voor jou ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag de challenge vanmorgen voorbij komen ja, ik ben op dit moment bezig met een washikaart daarvoor! :-D

      Verwijderen
  6. Lest best met je leuke en zo zo vrolijke kikkerkaartjes, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk weer Miranda....vlekt de stempel niet op de tape?
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diny! Ik gebruik altijd de zwarte inkt van Stazon, naar mijn weten de enige inkt die niet vlekt op gladdere ondergronden. Stazon werkt super!

      Verwijderen
  8. Hoi Miranda, wat een leuke beterschapskaart. De laatste tijd kwam ik regelmatig jou naam en site tegen als het gaat over washi-tape en ik heb ook nog wat rolletjes liggen dus ik kwam even kijken. Je maakt verder ook nog hele leuke dingen dus ik ben volger geworden.
    groetjes Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft leuk hoor deze vrolijke groene kikkerkaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!