woensdag 28 oktober 2015

Themadag #66: PL jongen

Soms moeten materialen even wachten tot ze écht goed gebruikt worden. Dit was onder andere het geval bij de Project Life kaarten van Marianne Design. Ik maakte er eerder wel al een kaartje mee, maar laatst pakte ik de twee pakketjes er weer eens bij en hop daar was 't: de inspiratie om er een serie mee te maken. Er ontstonden zowel jongens- als een meisjeskaarten. Vandaag laat ik de drie jongenskaarten zien. Ik combineerde ze met stempels van Marianne Design, Joy!Crafts en Technique Tuesday.




Gebruikte materialen:
- Papier: Marianne Design (Project NL Emoties)
- Stempels NL/baby: Eline Pellinkhof / Marianne Design
- Tekst in cirkels/newborn baby: Technique Tuesday
- Tekst 'oh boy': Joy!Crafts
- Pailletten: Wibra

20 opmerkingen:

  1. wat een leuke reeks kaartjes ! die kleurencombo is echt wel erg geslaagd, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave reeks! Heel mooi gemaakt en prachtige kleurencombi, lekker stoer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf Miranda....ik heb ook een pakketje maar wist er niet goed raad mee....maar jij hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk Miranda,ik houd ook heel erg van deze stijl. Ik doe er zelf eigenlijk ook veel te weinig mee.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ze goed gebruikt, het is echt een heel gave serie stoere kaartjes geworden! Leuk dat je dan ineens weet wat je wilt met iets wat al langer ligt, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele stoere kaarten geworden !
    Gaaf !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere kaartjes, leuk! Goed dat je de kaartjes op een kaart hebt gebruik, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn super tof ! Ik ben benieuwd naar de andere serie ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes!!! Gaaf dat je de PL stempels zo gebruikt hebt.
    Ik zie in de onderste kaartjes ook wel stoere birthday kaarten voor boys!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! De eerste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms is ie er ineens: de inspiratie! En bij jou levert dat dan meteen een hele serie op :) Gaaf hoor! Ik hou wel van dit soort stoere kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke, stoere serie kaartjes. Mooi het kleurgebruik.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een gave en stoere serie is dit!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaarten zijn prachtig, Miranda! Leuk dat je PL kaartjes hebt gebruikt. Al benieuwd naar de meisjesreeks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke dtoer baby kaartjes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stoere babykaartjes! Ik vind de eerste heel mooi qua indeling/ laagjes. Grappig hè, dat je eigenlijk altijd een favoriet hebt in een serie... Wat ook leuk is, is dat je met PL kaartjes laat zien dat ze ook voor andere doeleinden geschikt zijn! Ben benieuwd naar je meidenvariant!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige stoere babykaarten, ik vind ze bijzonder leuk!

    groetjesv an Ank

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!