zondag 4 oktober 2015

Sticky Sunday #4

Welkom op deze Sticky Sunday! Het idee: op een vaste dag in de week een kaartje met het allerleukste plakspul dat bestaat: washitape. 

De inspiratie die ik krijg van kaarten die ik tegenkom op Pinterest is nog steeds eindeloos. Vandaag een kaartje die ik maakte nadat ik DEZE pin had gezien. Een verhoogd wit gedeelte met aan de zijkanten een stukje washitape op de basiskaart. Verder zit het (op)kikkertje op een aantal stroken 'gras'. Tijdens het maken was het in mijn hoofd gewoon een kikkertje die ik plaatste boven een aantal stroken washitape, maar nu zie ik er spontaan een grasveldje in. :-)


Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA, Action
- Label: ZieZo Knutsels
- Touw: Different Colors
- Kikker: knipvel Eline Pellinkhof
- Tekst: Marianne Design

14 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, mooi die kleurtjes groen. En het idee om een label op een kaart te verwerken vind ik super, bedankt voor het delen.
    Fijne zondag
    groetjesMarja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is met recht een opkikkertje, superleuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, fris, en zo'n kikkertje vind ik altijd vrolijk. Heb zelf ook al vaak kaartjes gemaakt met een kikkertje. De kleur groen vind ik ook zo mooi combineren met wit. En idd het is net of hij op een modern grasveldje zit ;-) Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    wat een enige opkikker. Leuk het grasveldje...hihihi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dat grasveldje !! geslaagde opkikker.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk zo'n labelkaart, deze is ook erg grappig met de kikker op zijn grasveldje ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou niet van opkikkertjes, maar met dit kaartje weet je m'n mening toch om te buigen! Gaaf en fris kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey bedankt voor je uitgebreide reactie op mijn vraag / bedenking die ik stelde en je andere reacties .Wat ben ik blij dat ik ondanks dat je selectief bent ik er toch wel bij hoor . Met wat je zegt heb je gelijk . Ze kunnen mij volgen omdat ze mijn blog leuk vinden of ik hen inspireer , zonder reacties te laten . Ja , je kan iemand verwijderen . Een tijdje geleden had ik een volger en bij het brengen van een tegenbezoek zag ik dat die met iets helemaal anders bezig ik , wat ik echt niet kan apprecieren , die heb ik geblokkeerd .
    Te veel volgers is niet bij te houden ...
    Ik reageer ook op wat ik mooi vind of wat me inspireert . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n vrolijke kikker! Leuk. Mooi is dat een label als blikvanger op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op kikkertjes, dit is weer een toppertje van een bertschapskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!