vrijdag 23 oktober 2015

Themadag #65: Peach and Mint

Er moeten nog meer babykaarten komen, dus hop... aan de slag. Mooie papiertjes van Eline Pellinkhof er bij en lekker rommelen. Twee soortgelijke kaarten, eentje in roze en de andere in mint:



Een kaartje in opdracht, een 'gekantelde' pocketmodel. Foto's zijn héél licht, ik maakte ze met mijn telefoon voordat ze op de post gingen. De papiertjes op de volgende twee kaarten zijn hetzelfde als op de bovenste twee kaarten, maar dat wilde mijn telefoon niet vastleggen. :-) 



En nog een kaartje voor een vriendin, die mag gaan genieten van haar zwangerschapsverlof:


20 opmerkingen:

  1. Toffe kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve serie! Mooie papiertjes heb je gebruikt. Jammer dat foto's niet altijd de goede kleur laten zien, hè?! In deze tijd van het jaar is het sowieso lastig om mooie foto's te maken. Die beestjes blijven leuk en perfect voor dit soort kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze enig!! Die diertjes, ze zijn echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schattige kaarten zeg ! Dat olifantje is echt een lieverdje he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaartjes.Leuke tekstjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Ik vind de bovenste 2 echt zo leuk gedaan! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je weer gemaakt! Vooral die met dat olifantje, zo leuk! Op het bovenste kaartje vallen mij de koperen? nietjes op, past helemaal bij de kleuren van het kaartje. En het pocketmodel in een andere positie vind ik zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes! Ik moet er ook nog wat hebben en ik denk dat ik jou ideetjes " pik". Vermeld het er wel bij op het blog. Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie babykaarten, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt.Het bloc is een van mijn favorieten.
    De beestjes blijven super!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn mooi geworden, ik val vooral op de twee babykaartjes, zo lief en zo leuk met die vakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je prachtige babykaartjes gemaakt Miranda.
    De kaartjes met de vierkantjes zouden ook elk apart als kaartje kunnen dan heb je er gelijk al 4!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diny en wat een goed idee, ik ga er kleine labels bij maken!

      Verwijderen
  13. Wat een leuke serie. De bovenste met de vierkantjes vindt ik echt supersss.
    Groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent echt lekker bezig zeg!
    Leuk hoor, voora die laatste, dat is zo leuk om tijdens je verlof zo verwend te worden!!
    En dat hartje "in" de buik lieffffffff.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaartjes Miranda! Ik houd echt van vakjeskaarten en jij hebt de jouwe zo leuk vormgegeven! Dat papier en de diertjes van Eline blijven natuurlijk super! En je had me dus al betrapt op Pinterest hihi.. dit weekend lekker aan de slag met mn Boy meets Girl- stansen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je supermooie babykaartjes gemaakt, de bovenste met de vakjes en een klein beetje scheef vind ik de mooiste. Ook je verlofkaart is zo lief met het hartje in de buik.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend mooie en lieve collectie !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zei het je zaterdag al. Wat een leukerds! Vooral die met die vierkanten vind ik super tof!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!