zaterdag 3 oktober 2015

World Card Making Day

Wat een straf hé, 'verplicht' kaarten maken vandaag omdat het World Card Making Day is. ;-) Ik heb heel de dag lekker gefreubeld. Resultaat: wat kaarten voor de verkoop én een leeg hoofd na een drukke week. Goede deal!

Een kaartje in opdracht, voor een man die binnenkort 50 wordt:



En wat spelen met papiertjes:







De laatste twee zijn mijn favorietjes, lekker fleurig! Hebben jullie vandaag ook lekker gefreubeld? De dag is nog niet voorbij, misschien ga ik zo nog wel even verder. ;-)

12 opmerkingen:

  1. Wauw, goed bezig geweest. Ik heb nog niet geknutseld vandaag, maar ga zometeen even lekker freubelen, want ik heb er wel naar uitgekeken vandaag!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, Miranda. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee, dat is een bof dat je lekker de tijd had. Je kaartje zijn erg leuk. Heel verschillend mar super weer
    Mijn World Card making Day heb ik uitgesteld.....;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, wat heb je veel moois gemaakt!! De laatste fleurige kaarten vind ik super! Inderdaad, wat een straf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De laatste twee vallen ook bij mij heel erg in de smaak !!! Wat een mooie kleuren . De kleintjes slapen eindelijk , misschien dat ik sebiet nog iets doe....
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan, vind de roze en oranje kleur bij de laatste twee kaarten erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, jij was creatief!
    Nee, helaas voor mij geen kaart op deze dag... Maar wel schone ramen, een nette tuin en en fris bed (-; hahahaha
    We hadden ook nog afspraken buiten de deur. Nu even een blogrondje en eindelijk weer eens tijd om te reageren.
    Leuke serie, lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, je bent weer lekker bezig geweest....ze zijn gaafffff
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten en wat een productie!
    Ik heb vandaag de kaart voor onze kleinzoon afgemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij heb niet stilgezeten, aardige productie! Leuke kaartjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaartjes allemaal! Lekker bezig geweest :). Ik heb 2 kaartjes gemaakt, maar ga vandaag vrolijk verder :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!