dinsdag 6 oktober 2015

Themadag #62: Zoo Babies

 Babykaarten maak ik het allerliefste, dus het was totaal geen straf om de kaartenbak voor de verkoop weer bij te vullen na een plundersessie van collega's. Vandaag vier eenvoudige, maar toch leuke kaartjes met de stempelset die ik noooooooit weg ga doen: Zoo Babies.





Gebruikte materialen:
- Kraftkaarten: Action
- Dieren: Stampin' Up (Zoo Babies)
- Hartjes: Panduro
- Labels: ZieZo Knutsels
- Chevron patroon: stencil ScrapBerry's
- Tekst en poststempel: Eline Pellinkhof
- Washitape: HEMA

20 opmerkingen:

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, die zijn mooi! Ik herken in de eerste duidelijk dat pinterest-kaartje, haha ;-) Maar de tweede vind ik ook ontzettend leuk, mooie kleuren! En ik ben het met je eens: die stempels doe ik ook nog lang niet weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaartjes! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh....wat heb je prachtige babykaartjes gemaakt Miranda...super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg, hoe eenvoudig wil je het hebben met een groots effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaartjes, deze stempels zijn dan ook super voor babykaartjes! Mooie achtergrondjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze serie kaartjes is ook gewoon zoo leuk ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me voorstellen dat je verslingerd bent aan deze stempels! Geweldige geboortekaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaartjes! Vooral die roze kaartjes spreken me enorm aan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te lief deze Zoo Babies.....je hebt n superleuke serie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn zoooooo leuk ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,
    Heel erg leuk! Die stempels zijn ook te leuk!
    En je hebt er dus zomaar een serie mee, met super leuke en lieve kaartjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke reeks, heel dankbare stempelset.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh te leuk!
    Ben fan van die roze met bruine :)
    Leuk die hartjesachtergrond!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt heel erg, ontzettend, te goed, grappig en mooie kaartjes!!!!
    Vooral de eerste, das mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lekkere stoere babykaartjes, hartstikke leuk! Je kikkerkaartje is ook keileuk! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!