vrijdag 16 oktober 2015

Twinkle twinkle

Angélique, welkom als volger op mijn blog!

Een vriendin van mij is opnieuw tante geworden, dus ik mocht een kaartje maken voor pasgeboren Vince. Ze stuurde wat foto's van de babykamer (wit-grijs), een knuffel (aqua/turkoois) en aan het babybedje hing een zwarte slinger. En er mochten sterren op (yes!). Leuke ingrediënten om mee aan de slag te gaan!


En nog eentje voor de verkoop:


Gebruikte materialen:
- Sterren op achtergrond: mask Stampin' Up
- Sterren: My Favorite Things
- Twinkle twinkle: Marianne Design
- Washitape: HEMA
- Kurktape: Pipoos

18 opmerkingen:

  1. Heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik hou wel van babykaartjes die er niet echt babykaartjesachtg uitzien. En natuurlijk is het leuk dat het kaartje voor de ouders van Vince in hun eigen kleuren is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaartjes, Miranda. Helemaal top, vooral die voor Vince!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk en stoer kaartje voor Vince! De kleuren passen goed bij elkaar. Die voor het meisje vind ik ook erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Miranda, super gave kaartjes! Vooral die voor Vincent, heel leuk gedaan! Wat gaaf die twinkel twinkel little
    star tekst erbij! Fijn weekend, groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes! Ik vind de bovenste echt geweldig, lekker stoer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaart voor Vince is super leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaartjes Miranda.
    Mijn Sticky Sunday staat nu (pas) op mijn blog.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes, maar mijn voorkeur gaat naar de bovenste. Wat een stoer jongenskaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, stoere geboortekaartje heb je voor Vince gemaakt. Mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk kaartje voor Vince. Ook je meidenkaartje is leuk, maar die voor Vince is mijn favoriet. Top met die slinger en zijn naam.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow miranda wat een toppers weer! ik vind ze allebei super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kaartjes, vooral die voor Vince!! Leuk is de naamslinger en de stoere uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!