zondag 16 augustus 2015

Washiweek #7: pompons

Dag zeven. De laatste dag van deze washiweek!

Via de blog van Love My Tapes vond ik een tutorial voor het maken van washi-pompons. Ik was op slag verliefd op de kleine bolletjes, maar ik heb nu pas de tijd gemaakt om er eens werk van te maken. Het zijn echt ieniemienie pompons geworden, dus daar kwam ook een mini formaat kaart bij (10x10 cm). Ik heb de pompons net als bij het origineel op een zwevend lijntje bevestigd. Ik word vrolijk van deze gekleurde bolletjes!


Hebben jullie een favoriet in de serie? Ik heb mijn favoriet van de hele serie tot vandaag bewaard, ik vind het idee van de pompons gewoon te grappig!

Ik hoop dat ik jullie de afgelopen dagen heb kunnen vermaken en wellicht wel heb kunnen inspireren. Ik vind het eeuwig zonde om te lezen dat mensen wel (heel veel) rolletjes washitape hebben, maar er niets of nauwelijks wat mee doen. Het spul is zó leuk en makkelijk in gebruik, je hebt echt maar heel weinig nodig om er een gezellige kaart mee te maken. Ik plaats morgen een nieuw bericht om jullie hopelijk (weer) aan het plakken te krijgen... wordt vervolgd!

Bedankt voor jullie bezoekjes en leuke reacties, ik heb genoten!

Gebruikte materialen:
- Fineliner
- Tekst: BoBunny
- Washitape: HEMA


18 opmerkingen:

  1. Ook dit is een geweldige kaart. Toch blijven de kaarten van dag 6 mijn favoriet. Met deze week heb je wel waar gemaakt dat jij een plek in dat hobbytijdschrift verdiend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gave kaart! Je hebt weer een hoop leuke dingen laten zien deze week zag ik net. Ik vind je regenboogkaarten ook erg leuk maar dit vind ik weer heel origineel.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook heel leuk geworden, favoriet van mij is: vlaggetjes op dag vier en de regenboog dat vond ik ook wel een hele leuke.....bedankt voor alle inspiratie, washi tape is inderdaad erg leuk om te gebruiken....groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze washi pompons. Weer eens wat anders om de tape voor te gebruiken.. Ik gebruik de washi tape ook om te matten (randjes).
    Met vriendelijke groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me helemaal bij je aan.
    wat is dit onwijs gaaf gedaan zeg.
    Het is zo jammer dat je washiweek al voorbij is :o(

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nog laaang niet uitgeplakt, dus voorlopig zullen er nog regelmatig washi kaarten voorbij komen! Alleen niet meer dagelijks. ;-)

      Verwijderen
  6. Ook een tof ideetje ! Ik ben benieuwd of je me morgen aan het plakken krijgt. Vast wel ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik een favoriet moet kiezen ga ik voor het doorkijkje.
    Maar de pompons zijn ook super leuk.Die kende ik nog niet.
    Ach, ze zijn allemaal leuk.
    Blijf lekker plakken, ik plak met je mee.
    En.....................ik ben wel heel nieuwsgierig wat je allemaal bewaard hebt voor het tijdschrift.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dit is leuk, heel kleurrijk en vrolijk.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf weer! Geen idee hoe je het hebt gedaan. Ik zag trouwens dat er een washi challenge is ergens. Even zoeken....ja gevonden: http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/
    Echt iets voor jou!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze vind ik ook geweldig! Weer een hele andere manier om je washi-tape te gebruiken. En het is gelukt hoor, je hebt me enthousiast gemaakt, ik ga zeker mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh ik wist zelfs niet dat dit mogelijk was met washi-tape. Op de duur vind ik al die washi-tapekaarten zo op elkaar beginnen lijken, maar dan kom jij altijd met iets helemaal nieuw en verfrissend. Echt superleuk!
    En een beetje door jou heb ik een volledige washi-verzameling aangelegd én ik gebruik ze ook,hoor!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart is dit, en ook je vorige kaarten zijn helemaal super!! Je bent een echte Washi-tape koningin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi, ik ben weer terug hoor.

    Ik heb een hoop gemist, maar ga gauw eens bijlezen.

    Ben heeeeel benieuwd naar je washi tape kaartjes hoor.

    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha schattig joh die bolletjes! Word daar inderdaad ook vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!