dinsdag 4 augustus 2015

Leuk nieuwtje!

In een eerder blogbericht vertelde ik al dat er een leuk nieuwtje op knutselgebied aan zat te komen. Vandaag dan de bekendmaking van het nieuws: mijn werk wordt binnenkort gepubliceerd in een creatief blad!

Whieeeeeehoeeeeeeee!

Ok, ok... iets meer informatie is wel leuk hé. ;-)

Het gaat om het MAAK Magazine en de beschrijving op hun website vat meteen samen wat je in het blad kunt vinden: "Een Nederlands creatief, doe-het-zelf magazine, vol inspiratie en tutorials, met elk nummer een ander thema." Het eerste nummer van het blad kwam uit in april 2014 en ik mag nu een bijdrage leveren aan de zevende editie! Het nummer dat half september 2015 uit zal komen staat volledig in het teken van washi tape.


Je begrijpt: ik ben blij, héél blij!

Wat ik ga maken blijft natuurlijk nog even een verrassing, daarover vertel ik in september meer. Ik ga lekker verder plakken de komende dagen, want ik heb de smaak weer helemaal te p(l)akken!


29 opmerkingen:

  1. Hoi Mirnada,
    wat een superleuk nieuws! Ik was al benieuwd wat het was en wanneer je het zou vertellen. Ik ken het blad niet maar ga het zeker in de gaten houden. En natuurlijk je creaties bewonderen!
    Echt gaaf! Geniet van de roem! ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker een magazine om in de gaten te houden, ze hebben een website, Facebook, Instagram, Twitter... hopelijk gaan er heel veel mensen via één van deze wegen van het magazine horen en zien. Je kunt via de website vorige exemplaren inkijken via 'Koop het magazine' -> 'sneak peek'. :-)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof !! Ik ben benieuwd ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel benieuwd wat iedereen er van gaat vinden. :-) Bedankt voor je leuke reactie!

      Verwijderen
  4. Zo dat klinkt supergaaf ga zeker opletten je maakt altijd zo`n leuke creaties
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Gefeliciteerd! Benieuwd wat je ervoor gemaakt hebt! Ik ga nu even snel je blog bijlezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whiehoe, dank je wel! Nog ruim een maand wachten voordat het bekend wordt, ik ben nu al aan het stuiteren haha!

      Verwijderen
  6. Hey, maar dit is geweldig nieuws.
    Super dat je hier meer mee gaat doen, want ik dank dat je op washi-tape gebied Nederland goed hebt wakker geschud.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel een heel leuk compliment, dank je! Ik hoop dat iedereen die rolletjes gaat gebruiken i.p.v. ze kopen voor de leuk. ;-)

      Verwijderen
  7. Hoi Miranda, het is alweer even geleden dat ik in blog land was, maar ik zie jouw leuke berichtje voorbij komen en ben gelijk nieuwsgierig, wat een leuk nieuws en natuurlijk van harte gefeliciteerd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom terug! En bedankt dat je mijn blogbericht gelijk weer voorziet van deze leuke reactie!

      Verwijderen
  8. Helemaal geweldig. Even ronde dansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. TOP !!
    En dat blad moeten we dan natuurlijk wel HEBBEN.
    Alleen..................het is lang niet overal te koop.

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bep, bedankt voor je leuke reactie! Het klopt dat het magazine niet overal te koop is, het is echt een magazine in opkomst nog. Hopelijk komt daar snel verandering in, want het zit zo ontzettend leuk in elkaar en het papier van het magazine is lekker stevig. Er zijn een aantal winkels, maar ook online webwinkels waar je het blad kunt kopen. Per editie kunnen de verkooppunten verschillen, omdat ze ook heel gericht zoeken naar welk verkooppunt past bij het thema van de editie. Via de volgende link kan je de verkooppunten van de afgelopen edities bekijken, vanaf half september vind je daar ook de verkooppunten van deze tape-editie: http://www.maak-blog.nl/p/verkooppunten.html Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  10. Oooh wat hartstikke leuk is dat! ik kende het blad niet maar kijk nu al uit naar deze editie want die wil ik wel hebben hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je enthousiaste reactie Ank! Dit blad wordt een hebben-hebben-hebben exemplaar voor elke washiverslaafde. En het schijnt... dat ik heus niet de enige verslaafde ben ik blogland haha!

      Verwijderen
  11. Washi Tape zonder Miranda en vice versa kan ook natuurlijk niet! Wat onwijs leuk voor je, past perfect bij jouw creatieve uitspattingen volgens mij! Succes en ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love washitape and washitape loves me. ;-) Bedankt voor je leuke reactie, ik hoop dat je het resultaat ook leuk vindt. Nog eventjes afwachten... (is het al half september?!)

      Verwijderen
  12. Wat gaaf en echt iets voor jou! Zo leuk om je creatieve kaartjes terug te zien in een tijdschrift. Succes en geniet ervan.
    Ken het blad niet maar zal het in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De voorpret alleen al is fantastisch, laat staan als 'ie eenmaal uit is!

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!