zondag 23 augustus 2015

Washi in 3d

Welkom aan alle nieuwe volgers van mijn blog!

Er zijn al twaalf inzendingen voor mijn washi-challenge, wat leuk dat jullie zo enthousiast mee doen! Heb je nog geen creatie ingezonden, maar wil je je washitape rolletjes wél eens gebruiken? Lees dan even DEZE post door. Je kunt meedoen tot en met zondag 6 september!

Pinterest biedt volop inspiratie om nog méér met je washitape te doen. Dus ik dook weer in de eindeloze leuke foto's en besloot er een aantal uit te werken.

Naar een idee van Kelly Griglione:


Naar een idee van Jaclyn Miller:


Naar een idee van Tessa Wise:


Te leuk om washitape op deze manier eens uit te proberen! 


Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA / Action
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Tekst: Marianne Design

9 opmerkingen:

  1. SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tags zijn het geworden, ik vind die bloem echt heel gaaf! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer superleuk uit Miranda, toch nog eens kijken of het me gaat lukken om de uitdaging aan te gaan, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook leuk ! Drie inzendingen gaat zeker lukken , ideetjes in mijn hoofd ! Tot gauw ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel van jou gemist door mijn blogvakantie, erg gave creaties, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!! Heel leuk die strik van washitape, je hebt me door je washi-week in ieder geval geinspireerd om het tape netjes te ordenen :D nu nog scrappen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, je hebt ze in ieder geval aangeraakt! Nu nog gebruiken inderdaad! ;-)

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!