woensdag 26 augustus 2015

Lawn Fawn - Happy Wedding

Een poosje terug bestelde ik de super schattige trouw-stempels van Lawn Fawn (Happy Wedding). Twee trouwjubilea het afgelopen weekend waren een mooie gelegenheid om deze stempels eens in te wijden. 

Voor de eerste kaart gebruikte ik inspiratie van DEZE pin, een kaart van Agnieszka Malyszek. De plaatjes kleurde ik in met Distress Markers. Dat moet normaal op speciaal papier voor een mooi kleureffect, maar dat papier is bij mij beige-achtig en niet wit. En ik heb een kleine allergie voor de combinatie van beige en wit... dus dan maar even zo op gewoon wit papier. :-)


De glazen, de tortelduifjes (het zijn vast geen duifjes, maar ik vind tortelduifjes wel een schattig en toepasselijk woord voor deze cuties) en de hartjes liggen verhoogd op het gekleurde vierkantje. Één van de gekleurde vierkantjes ligt weer verhoogd op de kaart:


Voor de volgende kaart kwam de inspiratie voor de opzet van DEZE kaart, een demonstratrice van Stampin' Up maakte deze vermoedelijk, maar dat kan ik niet terug vinden. Op deze kaart zijn de taart en de tortelduifjes verhoogd opgeplakt. Deze kaart is bestemd voor een nog komende bruiloft:


Hier nog een kiekje als setje:


Wat een heerlijke stempels!

Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Lovely)
- Stempels: Lawn Fawn (Happy Wedding)
- Distress Markers

15 opmerkingen:

  1. Wat ontzzettend leuk gemaakt. Grappige stempels. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaarten met deze leuke stempelset!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo... zo schattig ! Kom je even kijken naar mijn post van gisteren , jij was hiervoor de aanzet....
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaartjes! Ziet er echt super uit. LIefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh....wat ontzettend leuk gedaan met de stempels Miranda....twee prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes zeg! Geweldige leuke uitstraling. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg. Heel schattig!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn beide schattig, mooi gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke stempels?????
    Wat een ontzettend leuke kaarten heb je ermee gemaakt.
    Mooi dat rood met wit.
    Hoezo heb jij een allergie van beige met wit?? Ik vind dat soms zo mooi bij elkaar, alhoewel, ligt er wel aan met wat.
    Op kaarten lijkt het mij gauw wat saai, maar voor in huis.......PRACHTIG!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De combinatie kán wel... maar het ligt er inderdaad aan met wat en hoe haha. Ik vind het al snel vloeken...

      Verwijderen
  11. Hoi Miranda,
    enige kaartje zijn het! Superleuk die stempeltjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu kreeg ik twee reacties van je binnen. Het is een beetje alles of niets bij jou nu haha, aangezien andere berichten weer niet binnen komen!

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!