donderdag 13 augustus 2015

Washiweek #4: vlaggen

Welkom terug! En als je hier voor de eerste keer beland: welkom in deze 7-daagse-washiweek, we zijn op de helft! Ik krijg nu al heel veel leuke reacties, bedankt daarvoor. Leuk! Er zijn ook meerdere mensen die hun rolletjes weer tevoorschijn gaan halen, nóg leuker! Lijkt 't jullie wat als ik na deze week een eenmalige washichallenge start? Dan kunnen jullie je vernieuwde inspiratie verwerken en kunnen we vervolgens weer van elkaars ideeën genieten! Ik hoor het graag. :-)

Vandaag een combinatie van twee favorietjes: washitape én vlaggen. En ik deed weer 'ouderwets' wat ik normaal vooral met tapejes doe: scheuren. De afgelopen dagen zaten er op de kaarten vooral hele keurige stroken, maar nu weer lekkere rommelige stukjes. Althans, op de eerste kaart die ik laat zien. :-)

Mijn inspiratie voor de eerste kaart vond ik in DEZE pin, een kaart van Jaclyn Miller. Geweldig hoe de strookjes speels over elkaar heen zijn geplakt in een driehoekige vorm. Ik zag er gelijk een vlag in en maakte er mijn eigen variant van:


De vlaggetjes in combinatie met post-tapejes resulteerde in weer een heel andere kaart.


Ik heb nog veel meer om aan jullie te laten zien! Tot morgen?

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA / Xenos
- Tekst: Paper Smooches
- Slakken en tekst: Marianne Design

12 opmerkingen:

  1. Ook weer een leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook al vaak kleine vlaggetjes gemaakt met mijn tapejes , maar deze grote zijn ook heel leuk !
    Je challenge lijkt me een super idee . Ik doe zeker mee ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jawel, ik rol middenin de washi week. Na werktijd ben ik meestal te moe om achter de laptop te kruipen...
    Je vlaggetjes zijn erg leuk! Kaart nr. 1 is mijn favoriet! Een challenge? Uh... er staat hier een grote glazen pot vol rolletjes die vooral gebruikt worden om een envelop dicht te plakken. Ik zou wel over een drempel moeten stappen om mee te doen. Maar da's vaak ook juist de uitdaging hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit ook weer leuk, vooral die tweede vind ik super. Leuk dat je ons ook echt uit wil dagen!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer erg leuk! Vlaggenlijntjes doen het altijd goed, lekker vrolijk!
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk! Vooral de bovenste vind ik mooi. Weer heel wat anders om zo je vlaggetjes te maken.. En wie weet pak ik er mijn rolletjes ook wel weer bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, jij borrelt helemaal van energie en enthousiasme volgens mij als je het over washi hebt.
    Superleuk gedaan met de vlaggen, allebei je kaartjes zijn gaaf.
    Groetjes en zo'n challenge lijkt me wel wat, natuurlijk!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jij hebt mij helemaal door. Ik ben al bijna twee weken aan het stuiteren en mijn hoofd maakt overuren met nieuwe ideeën. I loooove washitape! Leuk dat je mee zult doen!

      Verwijderen
  8. Leuk zeg! Ben vooral fan van je tweede 'post'-stijlkaartje! Leuk idee een challenge! Ga helaas zelf binnenkort op vakantie dus kan ik denk niet meedoen. Maar als ik terugkom des te meer genieten van alle inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ligt er aan hoe lang je met vakantie gaat, ik was in ieder geval van plan hem langer te laten duren dan een week. Hopelijk kan je meedoen en inderdaad... anders staat er genoeg leuks om te bekijken als je terug bent. :-)

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!