zaterdag 15 augustus 2015

Washiweek #6: doorkijkje

Dag zes van deze washiweek!

Voor de drie kaarten van vandaag trok ik mijn nieuwe tapejes van de Action tevoorschijn. Jemig, die winkel is natuurlijk sowieso al verleidelijk tot het doen van aankopen, maar als er pakketjes tape liggen voor €0,79 cent is een gevuld mandje sowieso gegarandeerd! Ik praat mijn verslaving altijd maar goed met het feit dat de rolletjes goed worden gebruikt. En ja, ik ken ergere en duurdere verslavingen, dus ach... ;-)

De drie kaarten kwamen tot stand na het zien van DEZE pin, een kaart van Hannelie Bester. Ik vind het doorkijkje in het origineel super leuk, dus ik besloot die ook te maken met de snijmallen van Lawn Fawn en My Favorite Things. De witte delen bestempelde ik met een leuke tekst (handig van clear stamps, die kun je zelf verbuigen in de juiste vorm!) en plakte ik vervolgens met foamtape op.




Morgen de laatste dag van deze washiweek, zie ik jullie dan weer? Super leuk om te lezen dat er wel mensen in zijn voor een leuke washi-uitdaging! Wordt vervolgd!

Gebruikte materialen:
- Washitape: Action
- Tekst: BoBunny

18 opmerkingen:

  1. Wat een vondst washi tape op deze manier gebruiken. Ik ga het zeker een keer ook zo proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal top hoor ! en die lawn fawn heuveltjes, altijd dankbaar om mee aan de slag te gaan, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    dacht ik toch dat ik een reactie had geschreven...of is hij nog niet zichtbaar voor de wereld? Ik had namelijk gevraagd hoeveel rolletjes je nu zo ongeveer had ;-), dus vandaag dacht ik: even kijken of ze geantwoord heeft, want dat doe je meestal, maar nee....
    Ook deze kaartjes zijn weer super! Heel vrolijk en mooi effect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Er is iets misgegaan denk, want dat berichtje heb ik niet ontvangen. Kom ik alsnog niet onder je confronterende vraag uit... ai. ;-) Ik heb er inmiddels zoveel, dat ik ze niet meer durf te tellen. En ik zou het je ook niet durven te vertellen haha. Laat ik het zo zeggen, ik heb net één bak met rolletjes geteld: daarin zitten er 50. Dat is een bak met bredere rolletjes, ik heb er ook met veel smalle rolletjes, dus dan gaat dat gemiddelde iets omhoog. En euhm, ik heb 7 bakken. Kuch. Ons geheimpje?

      Verwijderen
    2. Whahahaha, ja hoor, ik vertel het niemand!!

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze weer gaaf! De bovenste 2 zijn knap gestempeld en mooi met die golf. De onderste spreekt me vooral aan door het gebruik van zwart, maakt het lekker pittig. Ben benieuwd naar dag 7!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke kaartjes, heel mooi gedaan! En ja, ach, als je het voor je zelf kunt verantwoorden is het goed toch? Het is wel herkenbaar ik 'verzin' ook vaak van die smoesjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een leuke kaartjes! Ik vind vooral de eerste twee met de golf erin heel erg gaaf! Mooie kleurtje tapejes ook! Heel geslaagd weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met die doorkijkjes! Dit staat bij mij ook nog op m'n lijst, om een keer met stempels uit te voeren. Leuk om het bij jou met je tapejes te zien! Goede verslaving, zeker als je ze ook echt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk zijn deze kaartjes en wat een leuk effect geven die verschillende kaarten met golfjes, fijn voor inspiratie, toch eens proberen, ik heb uiteindelijk rolletjes genoeg liggen pfff. Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk,deze kaart. Je brengt me wel ideeën deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof ! Zo leuk weeral ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk effect zeg met die doorkijkjes. Geeft het net even dat tikkeltje extra dan dat je gewoon je tapejes opkleeft.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miranda dit lyk so mooi! gaaf om te weet dat ek jou kon inspireer !
    dankie vir die link na my blog!
    Groete
    Hannelie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Miranda, wat een inspirerende week heb je er van gemaakt. Ik weet wat me te doen staat na de vakantje. Deze zijn denk ik mijn favoriet, al zijn die met de pompommetjes ook wel heel erg leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig vind ik deze kaarten, met name de eerste twee, wat een inspiratie geef je weer! Ook de kaarten uit je vorige post met de regenboogkleuren vind ik prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Vooral die met de ronde vormen!! Haha, ik lees net je reactie op Gerjanne, 7 bakken vol, inderdaad kuch 😉

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!