maandag 10 augustus 2015

Washiweek #1: de aftrap

Er gaat weer eens een washiweek van start! Met de koop van 'een paar' nieuwe rolletjes laatst én mijn komende washitape-publicatie in het MAAK Magazine half september, begon het weer helemaal te kriebelen. Ik heb de smaak weer helemaal te pakken en laat jullie deze hele week, zeven dagen lang, weer clean-and-simple kaarten zien gevuld met washitape. Ik heb op Pinterest een washi-bord met eindeloos veel inspiratie, die besloot ik er voor deze week maar eens bij te pakken.

Voor de kaarten van vandaag vond ik mijn inspiratie in DEZE pin, een kaart van Kelly Griglione.

 


Tot morgen!

Gebruikte materialen:
- Washitape: Action / HEMA / Boekenvoordeel
- Tekst: BoBunny
- Fineliner

18 opmerkingen:

  1. Leuk . Op mijn blog vandaag ook een kaartje met washitape erop ! Morgen kom ik zeker weer kijken ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaartjes! Mijn liefde voor washi is op een nulpunt beland, al mijn rolletjes (veel zijn het er niet) zijn uitgedroogd, ze plakken gewoon niet meer grrrrrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze plakken niet meer? Bijzonder! En heel jammer. Dat betekent dus ook dat ik je nooit aan het plakken zal krijgen? Balen! Of wip je stiekem even langs de Action om voor €0,79 drie gezellige rolletjes of zes smalle rolletjes te kopen? ;-)

      Verwijderen
  4. Echt super weer. Vorige week nog bij de Action geweest en nog wat rolletjes meegenomen.
    Dus ik kom deze week zeker kijken bij je.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt en erg leuk weer. Mijn washi tape liefde is nog steeds aanwezig, ik gebruik vaak kleine stukjes op mijn kaart, maar het maakt het toch weer af. Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda, wat je toch kan doen met een paar van die kleurrijke tapes, lijkt zo simpel, maar je moet er maar opkomen, goeie tip van je over pinterest, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zo'n washi week. We hebben hier in huis wel allerlei rolletjes, maar die worden vooral gebruikt om de schoolspullen van mijn dochter op te pimpen. Maar misschiend doe ik hier bij jou wat inpsiratie op om er op een andere manier mee aan de slag te gaan.
    Heb je de tekst gestempeld? En zo ja met welke inkt doe je dat dan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aartje, het zou leuk zijn als je hier inspiratie op doet! Maar schoolspullen pimpen is inderdaad ook erg leuk om met washitape te doen. Stempelen op washitape lukt alleen met inkt van StazOn. Deze zwarte inkt vlekt niet en droogt direct op, het zorgt ook meteen voor een leuk contrast met de vrolijke kleuren. Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  8. Joepie!!!!
    Daar houden wij van, Washiweek.
    Even langs de Action? Of we ook nog niet genoeg rolletjes hebben.
    Ach, daar kun je toch nooit genoeg van hebben.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie start van de Washi-week! Beide kaarten zijn erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaartjes Miranda! Ik heb ze weer gepind en hoop ooit tijd te vinden om eens te gaan beginnen. Heb potten vol met washitape en doe er idd niets anders mee dan dingen af- of dichtplakken. Zonde! Dank voor de inspiratie! Wat gaaf voor je dat je gepubliceerd gaat worden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet! Inderdaad zonde, het is zo leuk om het ook op andere manieren te gebruiken! Ik hoop je plak-werk eens te zien verschijnen op je blog, laat je het weten als je tijd en zin hebt gevonden? :-)

      Verwijderen
  11. Misschien moet ik mijn rolletjes washi tape toch ook weer eens even tevoorschijn halen. Als ik die kaartjes van jou zie, dan is het toch wel heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk zijn je kaarten! Ik verheug me op de rest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk weer zo'n week!!! ik heb ook enorm veel rolletjes een doos of 4 vol!! Maar ik maak er wel regelmatig kaartjes mee, mede door jou geïnspireerd.
    Deze zijn ook weer leuk, met name de blauw/zwarte variant vind ik prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Miranda, dat is een heel mooie aftrap! Vanmorgen even gekeken in de pauze op mijn werk, maar kon geen reactie achterlaten. daar was de pauze te kort voor.
    Ze zijn echt weer heel gaaf! Morgen ben ik vrij dus dan kom ik zeker langs!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!