woensdag 12 augustus 2015

Washiweek #3: zwangerschap

Dag drie van deze washiweek! Gezellig dat je weer even komt gluren. :-)

Vandaag een kaart met inspiratie van DEZE pin, een kaart van Lindsay Amrhein. In het origineel is geen gebruik gemaakt van washitape, maar zijn de stroken van inkt. Het idee van de stroken met stempels over de stroken heen sprak mij erg aan, dus dat wilde ik ook proberen.

Pas na DRIE verschillende keren foto's maken en bewerken, ben ik tevreden over de foto's!


Voorheen had ik altijd een kleine allergie tegen lange stroken washitape over een kaart, maar ik vind dit resultaat wel geinig. Toch ging het kriebelen om de stroken op te splitsen in kleinere stukjes washitape, met het volgende resultaat waar ik tóch meer tevreden over ben:


Tot morgen!

Gebruikte materialen:
- Washitape: Action / HEMA
- Stempels: Eline Pellinkhof
- Inkt: StazOn
- Fineliner

11 opmerkingen:

  1. zo gaat het goed vooruit ! leuke kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het knap, hoe je het telkens voor elkaar krijgt!!!
    Creaiteve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend schattig Miranda!!
    Kleurrijk en stoer, heel gaaf gedaan met het tape en de stempels.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig jouw kaartjes. En ik vind ze allebei toch echt wel iets hebben, hoor.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf. Ik denk dat ik de korte strookjes ook het leukste vind.
    Inderdaad grappig met de stempels eroverheen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zijn ze weer. Grappig dat je de inkt vertaald hebt naar tape.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral leuk ! Ik pinde hem vanochtend ook al op mijn bord washitape . Gisteren ben ik eindelijk langs action geraakt , er was niet veel tape meer . ( of al op of niet geleverd ) Maar er was wel extra brede tape van 7 cm , daar kocht ik 1 heel mooie van. Verder wat houten kleine vormpjes en nog wat spulletjes.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes, Miranda, weer een uitdaging, om te stempelen en washi- tape daarbij gaan gebruiken.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien wat jij allemaal maakt met Washi Tape.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaartjes zijn gewoon té leuk.
    Ik heb er al een paar gemist, dus ik ga snel even spieken bij je ereder creaties van deze week.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!