vrijdag 14 augustus 2015

Washiweek #5: regenboog

Dag vijf van de washiweek! Vandaag een kaartje dat héél anders uitpakte. Ik raakte geïnspireerd door DEZE pin, een gaaf kaartje van Laurie Schmidlin

Het chevron patroon met daaroverheen de stoere stempels in het origineel zijn te leuk, ik wilde het geheel wat rommeliger maken door de stroken met washitape te maken en in het midden de tape te laten overlappen. Dat euhm... werd toch niet zo een succes, dus daar plakte ik een verhoogde strook met tekst overheen. Nou ja, en toen vond ik hem eigenlijk af. Extra frutsels werden door de toch wel opvallende kleuren van de tape al snel teveel, dus liet ik het hier bij. :-)



Vervolgens wilde ik een ander idee die ik kreeg na deze kaart ook uitwerken: een combinatie van neutrale en gedesinneerde tapejes. Die kwam er zo uit te zien:


Het kriebelt nog wel om met andere kleurtjes alsnog zo een stoere variant als Laurie te maken, maar dat is voor later. Ik heb eerst namelijk nog het één en ander te laten zien deze week. ;-) Oei, zoveel ideeën borrelen er nog! Tot morgen!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA / Xenos
- Tekst: Forever Friends

8 opmerkingen:

  1. Deze knallen echt ! Love it !
    Tot morgen !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Zo vrolijk en mooi afgewisseld bij de onderste!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vrolijke kleurtjes spatten lekker van mijn beeldscherm af.
    Je krijgt gewoon goeie zin van deze kaartjes.
    Ik ben ook meteen ff gaan spieken bij je inspiratiebron.
    Misschien was het effect wel gelukt als je de tekst op een stukje mica had af gedrukt i.p.v op vellum.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!