zondag 13 april 2014

Verhuiscadeautje

Bij een zekere winkel waar ik met enige regelmaat kom, kwam ik weer eens iets leuks tegen: een spons en een vaatdoek met het thema 'huis'. Mijn brein denkt dan meteen: leuk kleinigheidje van maken voor iemand die gaat verhuizen of samenwonen! Dus dat deed ik toen maar.

De vaatdoekjes en sponzen zijn ieder per vijf verpakt.


Doorzichtige folie er om heen... klein tagje er aan...


En klaar is Kees!


Easy as that. Leuk toch om aan iemand te geven, zeer betaalbaar en heel snel klaar!

Gebruikte materialen:
- Vaatdoek en spons: HEMA
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Perkament vellum: Action
- Stempels: Eline Pellinkhof (Air mail)
- Huisje: Marianne Design


26 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een leuk idee zeg, ziet er heel gaaf uit! Mooi label heb je eraan gemaakt! Fijne zondag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig cadeautje zo, Miranda.
    Heel erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf verhuiscadeautje! Dank voor de inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey miranda,

    wat een gaaf verhuiscadeautje is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk verhuiscadeautje! Ziet er geweldig uit! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, en door de labeltjes wordt het een heel apart.kadootje,
    Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee en nog leukere uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Súper leuk!! Wat een heerlijke winkel is dat toch, en je idee vind ik erg tof, Eéntje om te onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, je moet er maar oog voor hebben! EN dat heb je! Echt een gaaf cadeautje op deze manier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk bedacht Miranda!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee zeg, dat brein van jou staat in die zekere winkel waar jij regelmatig komt volgens mij nooit stil.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehh... dat klopt haha. Mijn brein maakt overuren zodra ik over de drempel stap, oh daarbuiten ratelt hij ook gewoon door. ;-)

      Verwijderen
  12. Wat een superleuk idee Miranda en zo mooi gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat kraftpapier hebben ze dus bij de Boekenvoordeel.
    Ik zoek me scheel naar dat spul en gebruik nu dus maar lege doosjes :-)
    Leuk kadootje. Ik zit alleen midden in de geboortes op dit moment :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je moet soms wel geluk hebben in een vestiging hoor! Joy!Crafts heeft het trouwens ook in het assortiment (stevig a4 o.a.) en ZieZo Knutsels ook (13,5 bij 27 cm). Scheelt een hoop gedoe. :)

      Verwijderen
  14. Wat een gaaf idee, ja heel leuk gemaakt ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Top idee, had ik net nodig! Ga dit weekend mijn vriendin bezoeken, haar dochter is net verhuisd. Bedankt voor de tip!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zag 'm al op Facebook voorbij komen. Héél erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk om het zo te verpakken Miranda, een heel tof idee!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat superleuk zeg! Morgen snel ff bij de Hema buurten, thx voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig idee, ga er straks meteen even naar kijken!

    OT: Ik heb je op mijn blog van vandaag gelinkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geweldig, Miranda, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heee, wat een gaaf idee!!! Laat er nou net drie familieleden bijna gaan verhuizen. Bedankt voor de inspiratie!!
    De Hema mag je dankbaar zijn! Zo te lezen schiet de verkoop van de sponsjes omhoog door deze blog;-)
    Fijn weekend! Groetjes,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!