donderdag 10 april 2014

In het zonnetje

Zomaar even een berichtje, om mijn moeder in het zonnetje te zetten. Wij knutselen al jaren samen, we wisselen regelmatig spullen uit en ze is een trouwe bezoeker van mijn blog (hoi mam!). Voorheen knutselden we vooral bij mijn moeder thuis, maar nu ik zo een ruime en lichte knutselkeuken heb fröbelen we vooral bij mij thuis. We vinden heel veel dezelfde materialen leuk, maar hebben wel een geheel eigen stijl. Ze heeft geen blog, dat vind ze teveel gedoe, maar ik wilde deze leuke Paas-kaarten even met jullie delen. Gewoon, omdat ik ze te leuk vind. :-)



17 opmerkingen:

  1. Nou, ze zijn zeker heel erg leuk! Wat een talent!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je je moeder in het zonnetje zet en als ik die gave kaarten zie is het toch jammer dat ze geen blog wil. Al kan me wel voorstellen dat ze het gedoe vindt. Het kost tijd, al os het ook erg leuk. En hoe geEllig dat jullie samen knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig samen knutselen en gezellig een blog delen. Leuk dat je je moeder en haar kaarten in het zonnetje zet! Wat zijn ze leuk! Is dit een stans van MD? Gezellig, moeder kip en haar kuiken(s). Herken ik enige overeenkomst??? ((-:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Judith! Het zijn idd nieuwe stansen van MD, héél leuk. Er zijn toevallig wel voldoende kippen/hanen en kuikens aanwezig om ons gezin te symboliseren haha. Het zou zomaar kunnen dat mijn moeder en ik samen op het rechter kaartje rondscharrelen en mijn vader, broer en zusje op de linker. ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kaarten Miranda. Ik heb de malletjes van de familie kip vandaag binnen gekregen. Ik vind ze ook zo leuk. Wat gezellig, zo met je moeder knutselen, dat moet je in ere houden.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten Miranda. Ik heb de malletjes van de familie kip vandaag binnen gekregen. Ik vind ze ook zo leuk. Wat gezellig, zo met je moeder knutselen, dat moet je in ere houden.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk hoor Miranda, deze kaartjes zijn echt heeeel leuk. Bedankt voor het delen.
    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je ook eens kaartjes van je moeder laat zien ;-)
    Ze verdienen hier zeker een plaatsje!
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke complimenten voor je moeder, haar kaarten zijn heel mooi. Je mag er wel vaker een paar laten zien! Kan ze ook eens lekker complimentjes scoren met haar creaties. Geef haar mijn lieve groetjes! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn zo leuk de lieve moeder kip met de kuikentjes :) schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een onwijs mooie, leuke, lieve kaartjes! En wat ontzettend leuk he, van die moeder-dochter-knutselmomentjes 😊 heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve bloggers van Miranda. Bedankt voor al jullie complimenten en leuke reacties. Dit dus namens moeder kip.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, wat ontzettend leuk die kaarten! Erg mooi gedaan! Wat gezellig idd.dat jullie zo samen knutselen! Een heel fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf dat je die even deelt, want ze zijn super leuk ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!