zaterdag 5 april 2014

Heel veel sterkte

Kraft en zwart... fijne combinatie. Ik maakte voor ZieZo Knutsels al een serie met deze kleuren, maar ik had voor mijzelf ook wat nodig... dus met dezelfde spullen maakte ik nog een kaartje:


Ooooh, teveel ideeën en te weinig tijd... voor mijn gevoel dan hé, want ik weet dat ik gemiddeld meer knutseltijd heb dan vele andere creatievelingen. Ik heb nog zoveel materiaal waar ik mee aan de slag wil om leuke dingen mee te maken! De komende tijd laat ik jullie eerst nog wat kaarten zien die ik al afgerond heb... dan op naar mijn vakantie in mei, met zeeën van tijd voor knutselplezier. En ook al heb ik al genoeg leuk materiaal, vandaag ga ik samen met mijn moeder 'stiekem' naar de knutselbeurs! Het geld uitgeven wat ik met de verkoop van mijn kaarten heb verdiend, hieha!

Gebruikte materialen:
- Kraftpapier: ZieZo Knutsels
- Tekst: stempel ZieZo Knutsels
- Bloem: stempel ZieZo Knutsels 
- Touw: Different Colors


6 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, mooie kaart! Ik vond je serie bij zieZo knutsels ook heel stijlvol! De combinatie van craft met zwart is idd. erg mooi! Leuk zo die uitgeknipte bloemen met dat ribbelkarton eronder! Nou heel veel plezier vandaag dan he! Enne niet teveel kopen he, hahaha! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een leuke combi, mooi kaartje hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ¤
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en stijlvol Miranda! Zwart en kraft kleurt inderdaad prachtig samen.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar! Maar deze stijl vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda, ik heb dit kaartje van je gelift, heb je link ook gedeeld. Ik ben een enthousiaste volger van je blog geworden omdat ik je style erg mooi van.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!