woensdag 9 april 2014

Maja Design: Condoleance #2

Welkom nieuwe volgers via Bloglovin'!

Nog twee condoleance kaarten met het papier van Maja Design. Mooi en subtiel genoeg om te gebruiken voor een droevige gelegenheid. De stroken papier die ik EERDER gebruikte voor twee opkikker-kaarten, brachten mij op het idee om de stroken weer op een iets andere manier te gebruiken. Met een toepasselijke tekststempel op vellum, is de kaart vrij eenvoudig maar wel 'af' naar mijn idee.



Als ik eenmaal op dreef ben, blijven de kaarten komen... binnenkort nog meer sterkte-kaarten!

Gebruikte materialen:
- Papier: Maja Design
- Tekst: ZieZo Knutsels
- Perkament vellum: Action


9 opmerkingen:

  1. Mooie condoleancekaarten. Tekst op vellum geeft net wat extra's.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi subtiel en krachtig genoeg om je medeleven te geven . Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer heel mooi!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze werkelijk prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent echt een ster in condoleancekaartjes maken zeg! Wij hebben hier toch echt
    behoorlijk wat moeite mee. Maar ook deze zijn net als je vorige kaartjes erg stijlvol.
    Wij zijn het met Ellen eens dat het vellum net wat extra's geeft.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker zijn ze af, deze manier om de stroken te verwerken vind ik ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo die heb je weer heel erg gaaf gemaakt ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Miranda, weer zo'n mooie serie! Prachtige kaarten zijn het! Je bent aardig op dreef! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!