vrijdag 18 april 2014

CASE Study #187

Bij CASE Study is er weer een super leuke kaart, die mij spontaan inspiratie gaf:


Je hoeft de creatie niet na te maken, maar je kunt het onderdeel dat je inspireert gebruiken voor je eigen creatie. Het transparante van het voorbeeld, samen met het schud-gedeelte inspireerde mij om de volgende kaart te maken:


Ik heb heel veel mannetjes en vrouwtjes gemaakt met een pons (cadeautje van zusje-Piet met Sinterklaasavond) en deze tussen twee vellen vellum verwerkt. Je kunt op de foto helaas niet goed zien dat het vellum is, maar de voorkant is wel degelijk transparant.

Gebruikte materialen:
- Perkament vellum: Action
- Letters: Marianne Design

13 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, wat een superleuk kaartje!!! Heel leuk gedaan zo met dat vellum en die poppetjes ertussen! Fijne Paasdagen!! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk!!! Ik ben echt van de schudkaarten heb ik een zwak voor, en ik zal er ooit echt bergen hebben gemaakt (voor m'n blogtijd). Toen weer een hele tijd niet, en nu maak ik er af en toe weer één. Te leuk effect.
    Jouw versie is ook echt super leuk, en en tof om ponsfiguurtjes als schudmateriaal te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart zeg, heel origineel. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuke uitwerking met je nieuwe stansjes en het vellum! Schudkaartjes zijn leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee met al die roze en blauwe poppetjes! Zie dat ik je huis-cadeautje gemist heb. Ook al zo leuk. Het label is echt gaaf en dat huisje van MD trouwens ook.
    Gezellige paasdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf idee zeg, mooie en orginele zwangerschapskaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht al: Case study, dat logo heb ik nog niet vaak bij Miranda zien staan ;-)
    Maar ik vind je kaartje meer dan geslaagd hoor! Wat een goed idee!
    Ik had je ponsjes al op facebook zien staan en vroeg me af wat je er mee zou doen, maar dit is heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het heel geod te zien, hoor, dat vellum! Superleuk idee!!
    Zie je vast wel ens op mijnblog terug. Dank voor de inspiratie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt! Je kan wel goed zien hoor dat je vellum hebt gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!