maandag 21 april 2014

Doosjes voor Pasen

Danielle, welkom als volger op mijn blog!

Ik had een heel leuk idee: doosjes maken, ze vullen met o.a. paaseitjes en een leuk tagje er aan. Leuk voor mijn schoonfamilie (waar mijn vriend en ik vandaag op Paas-bezoek gaan), oh en eigenlijk ook wel leuk voor mijn eigen gezin. En voor collega's.

Ehh.... juist. Leuk idee, maar met een gebrek aan van alles (vooral tijd) ging dat hem toch niet helemaal worden. Om de doosjes voor de Pasen klaar te hebben voor mijn collega's ging al niet meer lukken (sorry Leanne, Janice en Sanne!), toen eerst maar aan de slag voor mijn schoonfamilie. Voor dat bezoekje zou ik elf doosjes nodig hebben. Ik wist nog een eenvoudig vouwmodel voor een doosje (uit een Hobbyzine), maar vervolgens alles voorzien van een gezellige tag... ging ook niet lukken! Ik had er op een gegeven moment drie af met een tagje. 


Maar ja, drie waren er niet genoeg en de tijd begon te dringen. Zondagmiddag heb ik een alternatief idee bedacht om in een wat rapper tempo de overige doosjes te versieren. Ik had namelijk wel al van die geweldige gele kuikentjes gekocht om het doosje mee te versieren, dus ik besloot die gewoon heel gezellig op het doosje te laten dansen. :-)



De doosjes voor mijn gezin zijn figuurlijk in het water gevallen - de kippetjes waren op en mijn zin was weg... Om voor iedereen iets te willen maken was iets te optimistisch.

Ik wens jullie nog een fijne 2e Paasdag!

Gebruikte materialen:
- Gekleurd A4
- Tabje: collectable Marianne Design
- Washitape: HEMA
- Konijntjes: zelf geknipt
- Kippetjes: HEMA
- Touw: Different Colors


7 opmerkingen:

  1. Ziet er wel heel gezellig uit, Miranda!
    Nog een fijne 2e paasdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt zo Miranda, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde dat je het niet gered hebt, maar ze zien er wel schattig uit hoor ☺
    Gezellige en fijne paasmaandag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat je wel hebt gemaakt ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi, wat ziet dit er enig uit!
    Zal vast in de smaak gevallen zijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, als we toch eens meer tijd hadden! De doosjes die wel af zijn, zijn in ieder geval erg leuk. Slim opgelost met die kuikentjes.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed opgelost, ze staan supercute op je doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!