vrijdag 11 april 2014

Maja Design: Condoleance #3

Mariette en Veerle, welkom als volger op mijn blog!

Vandaag deel drie van de Maja-serie, tevens de laatste. Een bekend en heel eenvoudig model dat zelfs voor de beginnende kaartenmaker een eitje is: negen vierkantjes. Ik maakte EERDER een sterkte kaart met dit model, voor de kaarten van vandaag gebruikte ik iets grotere vierkantjes en weer het mooie papier van Maja Design. Verder alleen nog een toepasselijke stempel op een banner. Niet heel bijzonder, maar voor deze gelegenheid prima vind ik. Het enige bijzondere dat ik er bij kan vertellen, is dat zonlicht met de kleur op de kaarten kan toveren. ;-)



Gebruikte materialen:
- Papier: Maja Design
- Tekst: ZieZo Knutsels


16 opmerkingen:

  1. Heel anders dan de andere sterkte kaart en dat alleen door ander papier te gebruiken. Ik vind je kaarten heel stijlvol Miranda!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey miranda,

    2 mooie condoleancekaartjes zijn het geworden!!! prachtige tekststempel is het ook.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvol kaartje. Enne, laat die zon maar komen dan ;)
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! De hele serie trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een heel mooi kaartje geworden. Het is ook prachtig papier en je hebt er schitterende kaarten mee gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten zijn het, heel mooi papier.
    En als de zon gaat schijnen moet je de witbalans van je camera aanpassen, doe je dat niet dan krijg je dit effect!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes. Blijft altijd een lastig onderwerp om een kaart voor te maken, maar vind deze echt super gelukt!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ook weer een compliment voor jou, ook al zijn ze eenvoudig, je kaarten (ook de vorige) zijn prachtig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij je te volgen. zwaai zwaai :-)
    mooie creaties weer
    groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!
    Deze maken de serie af :)
    Ook plaatjes.
    Liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle kaarten! Ik hou van die vierkantjes, geeft een leuk effect en kan dus ook heel goed voor een sterkte-kaartje! Mooi papier! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met die soort kaarten kan je elke weg op. Je hebt er mooie stijlvolle kaarten mee gemaakt.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!