zondag 6 april 2014

Creaweekend

In januari waren mijn moeder en ik nog naar het Hobbyfestival in Blijswijk, maar de vele kramen van het Creaweekend wilden wij ook niet over slaan. We hebben weer genoeg ingeslagen, dus we kunnen de beurzen nu weer even aan ons voorbij laten gaan. 

Ik ging natuurlijk even bij ZieZo Knutsels langs, om met mijn 'baas' Sandra te meeten en te snuffelen tussen de leuke spullen. Toen zij even wat bij een andere kraam moest halen, mocht ik even op de ZieZo-kraam passen en een klant helpen. Wel leuk natuurlijk om ook tussen mijn eigen gemaakte creaties, die op borden aan de kraam hingen, te poseren. Ik zeg: carriereswitch! ;-)


De spulletjes die ik kocht:




En deze hilarische gelukspoppetjes kreeg ik gratis bij Lovely Cards. Daar koop ik op beurzen o.a. graag spullen van My Favorite Things, dit keer kocht ik daar naast de stempelset van MFT ook drie andere stempelsets.
 

Mijn moeder komt straks weer mijn kant op... samen alle spullen inwijden. <3

Fijne zondag!


7 opmerkingen:

  1. Gave aankopen! En natuurlijk super om tussen je eigen voorbeelden in de stand van Ziezo Knutsels te staan.
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda,

    Wat jammer dat ik je niet gezien heb ik was gisteren ook op de beurs.
    je hebt wel leuk spullen gekocht en veel plezier met het inwijden ha ha!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kon het scrable alfabet toch niet laten liggen zo te zien haha. Veel plezier met je aankopen, ben benieuwd naar je creaties!
    Groetjes Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto van jou zeg, en leuke spulletjes, jij kan voorlopig weer even voort ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! En zeker om even tussen je eigen creaties te staan en even mee te helpen in de kraam. Ik was in Rijswijk, ook wel leuke dingen gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg: kom maar op met de resultaten!

    En dat van die teepjes: daar wag ik een blogje aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww wat een heerlijke buit :D

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!