dinsdag 1 april 2014

Themadag #35: Verjaardag

Vlinders zijn leuk, helemaal als ze lekker vrij kunnen fladderen. Dus dat liet ik ze doen, met een hele bups de lucht in. Samen met een felicitatie er bij, best een vrolijke bende! (Niet eens een zwart lijntje rondom... dat was moeilijk hoor! ;-) ) Ik kreeg het idee voor de vlinders door de stipjes op DEZE kaart.


En als je gaat zitten knoeien met inkt op de achterkant van de kaart, dan lossen we dat gewoon op door het vlak met de vlinders uit te snijden en op een nieuwe ondergrond te plakken. (Toch nog een zwart randje rondom nu, hihi)


Nou ja, en toen was ik zo lekker bezig dat ik besloot met dezelfde opzet, maar met andere stempels gewoon nog wat kaarten te maken. Dit keer met een strookje vellum er bij. En ja... bij deze toch wel weer randjes met een fineliner!



Enne... zou dat model nou ook niet geinig zijn met DRIE stroken vellum? Even proberen:


Ik vind van wel. :-) Hopsa, voorraadje weer aangevuld!

Gebruikte materialen:
- Inkt: Boekenvoordeel
- Vlinders: Marianne Design (Birdhouse home - COL1309)
- Rondjes: Eline Pellinkhof (Eline's clear stamp - Butterfly)
- Tekst snijmal: My Favorite Things
- Gestempelde tekst: Kars
- Fineliner


15 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes!
    Doet me ook weer denken aan tapejes!!!!
    Groeten , ga snel naar school!!!!!!
    Een super lange dag ........ 22.00 uur thuis !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaartjes! Vooral de bovenste met de vlinders vind ik erg mooi. Zie je wel dat je het kan zonder een lijntje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt! Vind vooral die vlinders erg leuk geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie serie kaartjes Miranda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en lekker snel klaar Miranda!
    Ik vind JARIG de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Without washis*gg* but really cheerfully nice birthday cards
    . I'm still always making cards with my selfmade Washis tapes and I thank you for your inspiring on lots of your blog pages:-)
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie! Vind de twee met vlindertjes het leukst! Die zijn net wat sprekender van kleur dan de vellum versies. Hoewel de letters op de vellum stroken ook wel weer erg gaaf zijn!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke vrolijke boel met de vlindertjes.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allemaal super, zeker ook die met de drie vellumstrips,. heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vlinders blijven altijd leuk, gave kaartjes weer ☺
    Gezellige en fijne week.
    En ook genieten van het weer ☼

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle vier de kaarten zijn super! I love butterflies (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke kaartjes. I ❤️ Vlinders. Mag ik vragen hoe je dat vellum vastmaakt?
    🌞 groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben ook dol op vlinders. :) Ik heb het vellum aan de binnenkant van de kaart vastgeplakt met... washitape. De strookjes vellum zijn net niet lang genoeg zodat de uiteindelijk elkaar 'aanraken' aan de binnenkant, maar dat vind ik niet erg. Ik pak washitape in dezelfde kleuren als de kleuren op de voorkant van de kaart en knip een recht stukje af die ik op het uiteinde van het vellum plak. Staat best gezellig!

      Verwijderen
    2. Haha, ik had t kunnen weten...washitape, natuurlijk ☺️ Gelukkig heb ik daar inmiddels ook een enorme berg van.

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!