zondag 2 maart 2014

ZieZo Knutsels - Cadeautje inpakken

Kaftpapier, labels, stempels en touw: soms heb je maar heel weinig nodig om een cadeautje leuk in te pakken! Ik heb vier cadeautjes ingepakt voor ZieZo Knutsels, aan het plaatje hieronder te zien wordt vast al een beetje duidelijk voor welke gelegenheid de pakketjes zijn bestemd...


Ik ben net thuis van een gezellig weekendje weg met vriendinnen. We zijn in Amersfoort geweest en hebben gelogeerd in een knus en sfeervol Bed & Breakfast (Queens), echt een aanrader! Ik kom later bij jullie gluren, ik ga even bijkomen en vroeg mijn bed in. ;-) Ik heb wel al gezien dat er heel veel leuke reacties zijn gekomen op de babykaarten die ik maakte, bedankt! Tot snel!




5 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk, soms heb je niet veel nodig, maar het ligt er wel aan wat je kiest. Mooi!
    Leuk dat je zo'n gezellig weekend had! Geniet nog even na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda, had je labels al gezien bij zieZo knutsels! Wist meteen dat jij ze gemaakt had, er is er maar een die van die mooie lijntjes kan maken op kaarten en labels, hahaha! Ze zijn echt gaaf geworden! Leuk zo met die stempeltjes! Alvast weltrusten!, groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige labels Miranda, maakt het kadootje helemaal af. Leuk dat zo'n gezellig weekend hebt gehad, nog even nagenieten dus, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow gave labels!!! Zoveel reseltaat, en zo simpel!
    Welke tempels heb je gebruikt? Groetjes Manouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Manouk. Bedankt voor het compliment! Als je via de link in het bericht even doorklikt naar de blog van ZieZo Knutsels, kan je daar meer lezen over de stempels die ik heb gebruikt. Groetjes, Miranda

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!