dinsdag 11 maart 2014

Themadag #33: Opkikkertje

Brussel was een feestje! Niet alleen omdat mijn vriend en ik negen jaar samen waren, maar we hebben ons prrrrima vermaakt. We hadden in België ook fantastisch weer, dus we zijn veel buiten in het zonnetje geweest. Om te shoppen, de leuke bezienswaardigheden te bezoeken, een drankje te drinken tussen alle toeristen op de Grote Markt, Belgische wafels te eten, chocolaatjes in te slaan... Op en top genieten dus in een erg leuk hotel. Bedankt voor jullie leuke berichten en felicitaties! :)

Voor het heerlijke weekendje, maakte ik nog wat kaarten. Voor kennissen in de lappenmand, maakte ik een opkikkertje. Ik viste alle groene papiertjes uit de paperpad van Authentique (Loyal) en ik sneed er allerlei strookjes uit. Dit idee deed ik HIER op.



Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Loyal)
- Kikkers: Eline Pellinkhof (knipvel Opkikkertje)
- Tekst: Eline Pellinkhof (clear stamp Opkikkertje)
- Touw: Different Colors
- Roosjes: Papermania
- Knijpertje: Blokker
- Jute

12 opmerkingen:

  1. deze zijn leuk ! daar zal ze vast wel van opknappen ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes!
    leuk idee!!
    Ga ik ook eens proberen!!
    Fijne dag!
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super leuke opkikker kaartjes :)
    & fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad in Brussel!
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo geslaagd was! België is een leuk land, wij gaan er graag heen, is alweer te lang geleden. Je opkikkerkaartjes zijn superleuk, Miranda! De strookjes doen me hier aan riet denken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaartjes!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke opkikkerkaartjes. Ik vind ze weer helemaal geweldig. Ga je idee zeker onthouden. Alsnog gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik heb je leuke album wel voorbij zien komen maar had door de oudergesprekken geen tijd om reacties te plaatsen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Miranda, wat een gave vrolijke kaartjes! Leuk zo met die strookjes, ziet er mooi uit! Die bloemetjes erbij zijn ook erg leuk! Groetjes, Miranda v.d.W. Ps. Leuk dat.jullie zo genoten hebben in Brussel! En belgische chocolade dat is ook erg lekker he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, echt geweldig leuke kasrtjes , ga tijdens de beurs ook op zoek naar zo' n kikkertje.
    Zijn vaak zulke kaarten die het erg goed doen.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten Miranda, super. En wat een geweldige opkikkerkaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartjes zijn top! Ik ben gek op die schattige kikkertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Wat een leuke kaartjes!!! Echt een leuk idee zo met die groene strookjes en labels :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miranda, wat een gave kaartjes! Ik vind het helemaal super dat je steeds zulke leuke kaarten maakt met de mooie stempels van Eline!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!